سیدشریف حسینی ضمن مخالفت شدید در خصوص تصمیم اخیر هیات دولت و تبدیل شدن منطقه کوت عبداله به شهرستان با نام کارون گفت: این تصمیم هیات دولت در حالی است که مقدمات این تغییر مهم در این منطقه صورت نگرفته است.

"> دلایل سید شریف در مخالفت با شهرستان شدن کوت عبداله
شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۵۶۲۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۱ - ۰۷:۴۹

سیدشریف حسینی ضمن مخالفت شدید در خصوص تصمیم اخیر هیات دولت و تبدیل شدن منطقه کوت عبداله به شهرستان با نام کارون گفت: این تصمیم هیات دولت در حالی است که مقدمات این تغییر مهم در این منطقه صورت نگرفته است.

شوشان: سیدشریف حسینی عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی و نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی ضمن مخالفت شدید در خصوص تصمیم اخیر هیات دولت و تبدیل شدن منطقه کوت عبداله به شهرستان با نام کارون گفت: این تصمیم هیات دولت در حالی است که مقدمات این تغییر مهم در این منطقه صورت نگرفته است.

به گزارش شوشان ، سید شریف حسینی نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی بیان داشت: برای شهرستان شدن وجود زیرساخت هایی و ایجاد سایت اداری لازم است که کوت عبداله فاقد این ویژگی است.

عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: این منطقه به لحاظ وجود امکانات آموزشی ، رفاهی و خدماتی در شمار مناطق محروم و کم برخوددار است که در ابتدا باید این مسائل تحقق می یافت.

نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی یادآورشد: این منطقه فاقد تصفیه خانه آب مناسب است و ساکنان آن بارها و بارها از قطعی مکرر آب شرب و همچنین کیفیت نازل آن گلایه داشته و دارند.

وی شهرستان شدن کوت عبداله را خدمت به مردم این منطقه ندانست و با سیاسی ارزیابی کردن این تصمیم هیات دولت گفت:مسئولان نباید در لوای این تصمیم قابل تامل ، بی توجهی 20 ساله خود در عدم خدمت رسانی مناسب به این منطقه محروم توجیه کنند.

حسینی تصریح کرد: مسئولان استان باید پاسخگو باشند چرا خیابان های کیانپارس چندین بار درسال آسفالت می شوند اما بسیاری از خیابان ها و کوچه های کوت عبداله، کوی زرگان و علوی سال هاست رنگ آسفالت را به خود ندیده اند.

وی ادامه داد: کودکانی که در کوت عبداله محلی برای تفریح و گذراندن اوقات فراغت خود ندارند شهرستان شدن این منطقه دردی را از مردم دوا نمی کند! حسینی ادامه داد: به عنوان نماینده مردم اهواز در خانه ملت مخافت خود را با این تصمیم هیات دولت اعلام می دارم و روز یکشنبه به رییس جمهور تذکر کتبی خواهم داد. وی گفت: حمیدیه 5/2 سال است که سلسه مراتب شهرستان شدن را طی کرده بود و به نظر من چون می خواستند حمیدیه را شهرستان کنند با شهرستان شدن کوت عبداله موافقت کردند.

کوت عبداله در حالی شهرستان شد که فولاد خوزستان در خارج از محدوده این شهرستان در نظر گرفته شده است. معلوم نیست که در آینده و با تشکیل شهرداری کارون (کوت عبداله) از کدام محل باید درآمد کسب کند. حسینی ادامه داد: آیا مردم این شهر توانایی پرداخت عوارض شهرداری را خواهند داشت؟

نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی بیان داشت: شهرستان باوی پس از 2 سال از شهرستان شدن هنوز فاقد سایت اداری است. ما نمایندگان مردم هستیم و سوگند یاد کردیم که از منافع مردم دفاع کنیم و جلوی ضرر و زیان آنان را بگیریم. نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی بیان داشت: شهرستان شدن حمیدیه با فاصله 5/2 کیلومتری از اهواز قابل دفاع است و این پتانسیل در این منطقه وجود داست اما این امکان در کوت عبداله وجود ندارد.


comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
comment
comment
اهوازی
|
-
|
۱۲:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۸
comment
0
0
comment موافقم این تغییر معنی دیگه ای دارد...
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار