اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۵۶۲۸۰
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۴
زیری که یکی از ژنرال های دولت است حالا به ورزش آمده تا شرایط ماه های باقیمانده را کنترل کند و بعید است ...
معرفی مسعود سلطانی فر به عنوان گزینه دولت برای تصدی پست وزارت ورزش اتفاقی بود که از هفته پیش می شد پیش بینی کرد.


به گزارش عصرایران ، از هفته پیش گمانه زنی ها در مورد جایگزین محمودگودرزی آغاز شد و همین طور که در گزارش« دادکان با سلطانی فر به ورزش می آید؟» عصرایران خواندید پیش بینی می شد که اولین گزینه دولت برای تصدی پست وزارت ورزش دوباره مطرح شود.

مدیری که در میراث فرهنگی کارنامه قابل اعتنایی از نظر دولت داشته و حالا می خواهد ورزش را برای دولت به همانی تبدیل کند که دولت می خواست.

اما ورزش از دولت چه می خواهد و سلطانی فر قرار است در ورزش چه کاری کند؟ این سوال مهم چندین روز است که قسمت های مهم ورزش ایران را درگیر خود کرده است. از فدارسیون فوتبال گرفته تا فدراسیون هایی که در ارتباط و اختلاف نظر مستقیم با وزیر سابق بودند تا پرسپولیس و استقلال و ... همه و همه ارکان وزارت ورزش حالا به دنبال پاسخ این سوال هستند.


فدراسیون فوتبال به عنوان مهمترین فدراسیون تحت نظر وزارت ورزش کارهایش روی غلتک افتاده ، پرسپولیس و استقلال حالشان خوب است و سایر بخش های ورزش بدون اینکه کارنامه بسیار بد در پیش رو داشته باشند به حرکت شان ادامه می دهند.


در اصل بهترین کار در وزارت ورزش امروز هیچ کاری نکردن است. وزیرمورد نظر دولت اگر قرار باشد عملکردی مثبت از خودبه جا بگذارد اولین کارش لابد این است که با همین دست فرمان حرکت کند و به ارکان موفق دور وبرش که خبرساز هم هستند دست نزند.


امروز گزارشی در یکی از خبرگزاری ها منتشر شده بود در مورد اینکه مسعود سلطانی فر قرار است معاونت های وزارت ورزش را جا به جا کند. گزارشی که با عکس العمل سریع گزینه احراز پست مواجه شد و سلطانی فر همه اخبار مربوط به برکناری معاونت ها را تکذیب کرد.


نه اخبار جابه جایی های داخل وزارتخانه می تواند درست باشد و نه اخباری که از جابه جایی های بیرون از ساختمان سئول شنیده می شود. سلطانی فر در اصل ژنرالی است که برای حضور در دوره بعدی دولت آماده می شود و در این چند ماه باقیمانده تا انتخابات وظیفه خواهد داشت جلوی موج های منفی را که ممکن است از ورزش به سمت ریاست جمهوری برود را بگیرد.


گزینه وزارت ورزش دولت برای چند ماه آینده احتمالا گزینه خوش برخوردی است که اجازه نمی دهد جریان سازی های منفی از ورزش علیه دولت ایجاد شود. اینکه برنامه های اجرایی توسط سلطانی فر چیست کسی خبر ندارد اما او حتما در برکناری و انتصاب ها دقت خواهد کرد که گل به خودی نزند.


وزیری که یکی از ژنرال های دولت است حالا به ورزش آمده تا شرایط ماه های باقیمانده را کنترل کند و بعید است که دست به تغییرات گسترده و جابه جایی های عظیم بزند. او آمده تا دولت در بحث ورزش خوش نام باشد.

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار