شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۵۶۳۱۴
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۵
سرمربی تیم فوتسال بانوان حفاری:
سرمربی تیم فوتسال بانوان ملی‌حفاری با ابراز رضایت از عملکرد تیمش تا پایان هفته پنجم لیگ برتر کشور، گفت: هیچ تیمی را دست کم نمی گیریم، چرا که همه تیم ها با تمام قدرت‌شان مقابل ما بازی می کنند.

زیور بابایی  در خصوص پیروزی تیمش مقابل استقلال ساری در لیگ برتر کشور، اظهار کرد:‌ در این بازی انتظار از بازیکنان‌مان خیلی بیشتر بود؛ ما نیمه اول را با نتیجه یک بر صفر به سود خودمان به پایان رساندیم و البته در این نیمه موقعیت‌های بسیاری را هم از دست دادیم.
 
وی افزود: ‌ما باید تفاضل گل‌مان را بالا می بردیم، چرا که اکنون به دلیل تفاضل گل کمتر نسبت به تیم دانشگاه آزاد، در رده دوم هستیم. به هر حال انتظار داشتیم بازیکنانم در دیدار با استقلال ساری بیش از 20 گل به ثمر برسانند تا فاصله تعداد گل‌های مان با دانشگاه آزاد کمتر می شد که متاسفانه این امر محقق نشد و با نتیجه 8 بر یک بازی را بردیم.
 
سرمربی تیم فوتسال بانوان ملی‌حفاری گفت: ‌در این دیدار تیم استقلال ساری، بازی جوانمردانه را آن طور که باید ارائه می داد، ‌نداد و ان‌شاءالله که گلر این تیم در سلامت باشد ولی این بازیکن هر چند دقیقه یک بار روی زمین می افتاد که احساس ما این است که او برای این که تیمش استراحت کند، این کار را انجام می داد.
 
وی ادامه داد: ‌بیش از پنج شش بار بازی قطع شد که این موضوع در روند بازی‌مان تاثیر گذاشت و بازیکنانم اشاره داشتند که سرد و گرم شده اند. به هر حال قطع و وصل شدن مسابقه، در روند تهاجمی بازی و نتیجه آن تاثیر گذاشت.
 
بابایی خاطرنشان‌کرد: ‌از عملکرد بازیکنانم و شرایط موجود راضی هستم و بازیکنانم و باشگاه، همگی دست به دست هم داده اند که موفقیت حاصل شود. فقط بازیکنانم باید کمی تمرکزشان را در زدن ضربات ‌آخر بالاتر ببرند، چرا که همین گل نزدن‌ها می تواند در جایی به ضررمان تمام شود.
 
وی در خصوص دیدار پیش رو تیمش مقابل شهرداری زنجان هم گفت:‌ حریف مان در حد متوسط است ولی این تیم و البته هیچ تیم دیگری را دست کم نمی گیریم، چرا که تمام تیم ها وقتی رو به روی ملی حفاری قرار می گیرند، با تمام قوا بازی می کنند.
 
سرمربی تیم فوتسال ملی حفاری در پایان اظهار کرد: ‌این که چه تیمی امسال می تواند به قهرمانی برسد، قابل پیش بینی نیست، چرا که رقابت تیم ما و دانشگاه آزاد خیلی نزدیک به هم است. نیمی از ترکیب دانشگاه آزاد ملی‌پوش است و همیشه رقابت بین تیم ما و دانشگاه آزاد، زیبا و تنگاتنگ بوده است و چیزی قابل پیش‌بینی نیست.
برچسب ها: سرمربی ، بانوان ، حفاری
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار