شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۵۶۳۲۶
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۸
سرمربی تیم کشتی فرنگی سینا صنعت:
با عملکرد خوب کشتی‌گیران‌مان موفق شدیم سهمیه حضور در مسابقات جام باشگاه‌های جهان را هم به دست آوریم.
سرمربی تیم کشتی فرنگی سینا صنعت ایذه با مثبت برشمردن عملکرد تیمش در لیگ برتر کشور که همراه با کسب مجوز حضور در لیگ باشگاه‌های جهان نیز بود، گفت: اگر مسوولان از ما حمایت نکنند، از شرکت در این رقابت‌ها انصراف می‌دهیم.
 
ملک‌محمد بویری در خصوص نایب‌قهرمانی تیمش در لیگ برتر کشور،‌ اظهار کرد: ‌دو سال است که دیدار تیم ما و بیمه رازی حالت سنتی پیدا کرده است و همیشه در فینال یا ماقبل فینال به هم می‌خوریم که در این مرحله نیز در فینال مسابقات با یکدیگر دیدار کردیم.
 
وی با گله‌مندی از گرفتن میزبانی مرحله دوم لیگ از تیمش، عنوان کرد: ‌تا 10 روز قبل از این مرحله، قرار بود که ما میزبان باشیم ولی بعد میزبانی را به تیم بیمه رازی تهران دادند و باید بگویم با این اقدام‌شان در حق ما اجحاف کردند.
 
سرمربی تیم کشتی فرنگی سینا صنعت ایذه ادامه داد: همچنین در فینال مسابقات در حق کشتی‌گیران اوزان 71 و 75 کیلوگرم ما ظلم شد؛ یعنی داوران می‌توانستند کشتی‌گیران ما را برنده اعلام کنند که این کار را انجام ندادند. به هر حال من از عملکرد تمام اعضای تیمم رضایت دارم و خوب کشتی گرفتند. تیم ما متشکل از کشتی‌گیران بومی و غیربومی بود.
 
وی گفت: ‌با عملکرد خوب کشتی‌گیران‌مان موفق شدیم سهمیه حضور در مسابقات جام باشگاه‌های جهان را هم به دست آوریم. این مسابقات آذرماه در کشور مجارستان برگزار می‌شود و ما در صورتی در این مسابقات شرکت می‌کنیم که مسوولان استان از ما حمایت کنند و در غیر این صورت انصراف می‌دهیم.
 
بویری خاطر نشان کرد:‌ ما یک اسپانسر به اسم علی‌بابا احمدپور داریم که دو سال است به هر نحوی کمک‌مان کرده و از ما حمایت داشته است و چیزی هم برای‌مان کم نگذاشته است ولی اکنون بحث باشگاه‌های جهان است و ما نماینده خوزستان و ایران در این مسابقات هستیم و انتظار داریم که مسوولان، ما را حمایت کنند. اگر مسوولان از کشتی فرنگی استان حمایت کنند، در هر کدام از شهرستان‌های استان یک تیم‌ملی خواهیم داشت.
 
وی در ادامه با اشاره به قضاوت‌ها در فینال مرحله دوم لیگ نیز ‌عنوان کرد: ‌داوری در فینال ضعیف بود و با توجه به این‌که رقابت‌ها حساس بود، انتظار داشتیم که قضاوت‌های بهتری صورت بگیرد، البته باید بگویم لیگ امسال بدون هیچ حاشیه‌‌ای و به خوبی برگزار شد.
 
سرمربی تیم کشتی فرنگی سینا صنعت ایذه بیان کرد: جا دارد به تیم خوب بیمه رازی هم که عنوان قهرمانی را به دست آورد، تبریک بگویم. این تیم از کشتی‌گیران حمایت می‌کند و آن‌ها را تحت پوشش قرار داده است که باید از مسوولان این باشگاه قدردانی کرد.
 
وی در پایان با تشکر از اعضای کادرفنی تیمش نیز گفت:‌ باید از زحمات حمیدرضا حیدری‌زاده، بابک ولی‌محمدی، حمیدرضا حبیبی (مربیان)، ‌امین کجباف (مدیرفنی) و سامان احمدپور (سرپرست) قدردانی کنم.

خبرنگار: 17028
انتهاي پیام

برچسب(ها): کشتی

نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار