شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۵۶۳۷۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۷
 سردبیر محترم پایگاه خبری شوشان

عطف به درج گزارش «تجمع جمعی از بازنشستگان آبفاروستایی خوزستان» در آن خبرگزاری مقتضی است توضیح ذیل را وفق قانون مطبوعات درج نمایید.

1- تماس با پلیس و تهدید بازنشستگان از سوی مسوول حراست شرکت تکذیب می شود. ماشین گشت نیروی انتظامی با مشاهده تجمع 15 نفر از بازنشستگان این شرکت بنابر وظیفه ذاتی در میان تجمع کنندگان حاضر شده و موضوع را جویا شده که با حضور مسوول حراست شرکت و توضیح اینکه مساله داخلی است، موضوع حل شده و محل تجمع را ترک می کنند.

2- گفته شده هیچ کدام از مسوولین در بین تجمع کنندگان حاضر نشده اند و ... ولیکن جناب آقای مهندس عبدالحمید گرامی پور معاون سابق بهره برداری شرکت و مشاور فعلی مدیرعامل که خود از بازنشستگان است به نمایندگی از مدیرعامل شرکت در میان تجمع کنندگان حاضر شده و ایشان را به اتاق مدیرعامل دعوت می کند اما تجمع کنندگان حاضر به پذیرش دعوت نمی شوند و درخواست داشتند مدیرعامل در کف خیابان حاضر شده و پاسخ تجمع کنندگان را بدهد.

3- تجمع کنندگان برای پیگیری خواسته بحق خود شکایتی را از طریق مراجع قانونی در دست پیگیری دارند که امیدواریم ضمن در پیش گرفتن همین رویه تمامی خواسته های خود را به طور قانونی پیگیری نمایند.

4- تاکید می گردد مشکل پرداخت سنوات بازنشستگان تنها به دلیل مشکلات اعتباری شرکت بوجود آمده است که بروز این مشکلات تاثیراتی بر روی سایر بخش های شرکت نیز گذاشته است. لذا پرداخت تمامی مبالغ سنوات بازنشستگان به صورت یکجا که خواسته فعلی این عزیزان است در صورتی امکان پذیر است که بودجه جداگانه ای به این موضوع اختصاص یابد و یا مراجع قانونی با دریافت وام این شرکت موافقت کرده و بانک ها مساعدت کنند و تا آن زمان با توجه به میزان بودجه فعلی شرکت پرداخت ها همانگونه که تا کنون انجام شده به صورت اقساطی و بر اساس توان مالی شرکت انجام خواهد شد.

دانیال احمدی
رییس اداره روابط عمومی شرکت آبفاروستایی خوزستان

comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
comment
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۳۰ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۳
comment
0
0
comment [...] هم جوابیه میدهد واقعا که
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار