بارها شهرداری در تامین نیروی انسانی افرادی را انتخاب و به کارگرفته که به دلیل نداشتن شرایط متناسب با شغل مشکلاتی برای شهرداری بوجود آورده است. "> هشدار شورا به شهرداری شوشتر / شهرداری در استخدام ها دقت کند
شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۵۶۵
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۳۹۱ - ۰۵:۵۷

بارها شهرداری در تامین نیروی انسانی افرادی را انتخاب و به کارگرفته که به دلیل نداشتن شرایط متناسب با شغل مشکلاتی برای شهرداری بوجود آورده است.

شوشان / زیاقمی : یک عضو شورای شهر شوشتر از تامین نیروی انسانی در شهرداری شوشتر خبر داد و گفت: با بازنشسته شدن بیش از 75 نفر از کارکنان شهرداری این سازمان نیازمند تامین نیروی انسانی میباشد.

حمید سالم پور گفت: شهرداری باید در نحوه گزینش افرادی که به عنوان نیروی انسانی در شهرداری به کار گرفته می شوند دقت لازم را داشته باشد و ملاک ومعیار هایی را برای استخدام افراد قرار دهند تا از بروز مشکلات جلوگیری شود.

وی افزود: شورای شهر قصد دخالت در امور شهرداری و وظایف شهردار را ندارد اما شهرداری را موظف می داند که در انجام این مهم دقت لازم را داشته باشند.

این عضو شورای شهر با اشاره به اینکه انتخاب ها باید بر اساس صلاحیت و شایستگی افراد باشد خاطرنشان کرد: با توجه به وضعیت فعلی شهرداری باید افراد متخصص ،جوان و فعالی انتخاب شود و هر کدام در حوزه تخصص فرد به کار گرفته شود.

وی ادامه داد: تاکنون تعداد زیادی از افراد بومی جهت اشتغال به شورا مراجعه کرده و شورا تنها وظیفه خود میداند که آنها را به شهرداری معرفی کند و در گزینش آنها دخالتی ندارد.

سالم پور همچنین تاکید کرد: بارها شهرداری در تامین نیروی انسانی افرادی را انتخاب و به کارگرفته که به دلیل نداشتن شرایط متناسب با شغل مشکلاتی برای شهرداری بوجود آورده و شورا باید پاسخگوی این مشکلات باشد اما در این برهه زمانی شهرداری باید در این زمینه اقدامات ویژه ای انجام دهد.

سالم پور همچپنین اضافه کرد: شورای شهر در به کارگیری نیروهای انسانی هیچگونه اولویتی ندارد و شهرداری باید افرادی را که در شرایط فعلی برای شهرداری مفید میباشند را انتخاب کند.


comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
انتشار یافته: ۲
comment
comment
امید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۰۵ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۲
comment
0
0
comment اگر شوشتر بخواهد پیشرفت های چشمگیری داشته باشد باید افراد. متخصص و کار بلد ومهم شوشتر دوست استخدام کند وبه نظر من برای بهتر شدن شهر، شهر. را خیابان بندی کنیم وتلاش کنیم تا شوشتر مرکز استان خوزستان شمالی شود
comment
اکبرداودی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۵۷ - ۱۳۹۸/۰۴/۳۰
comment
0
0
comment باید کسی انتخاب شود درست صالح ونیازمند وبا مدارک قانونی که با تمام توان دل به کار گیرد
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار