اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۵۶۵۲۷
تاریخ انتشار: ۰۴ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۲
کودک خوزستانی عضو کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی نقاشی «نوا زاگورا» کشور بلغارستان درخشید.


شوشان: کودک خوزستانی عضو کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی نقاشی «نوا زاگورا» کشور بلغارستان درخشید.

 کودک خوزستانی عضو کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان بهبهان، دیپلم افتخار هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی نقاشی «نوا زاگورا» کشور بلغارستان را کسب کرد.

«هستی رحمت‌اللهی» 7 ساله، کودک خوزستانی پس از رقابت با 3 هزار و 134 اثر رسیده از 40 کشور جهان و ایران، توانست دیپلم افتخار این مسابقه‌ بین‌المللی را به خود اختصاص دهد.

این کودک خوزستانی عضو مرکز آفرینش‌های هنری کانون در شهرستان بهبهان است که زیر نظر ناهید مهرانفر مربی هنری کانون در این مسابقه‌ بین‌المللی شرکت کرد.

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آثار 15 عضو خود را به این مسابقه ارسال کرده است که در مجموع هفت دیپلم افتخار توسط کودکان عضو این نهاد فرهنگی برای کشور به دست آمد.

هم‌چنین برگزارکنندگان هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی نقاشی «نوا زاگورا» کشور بلغارستان یک دیپلم افتخار به امور بین‌الملل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برای مشارکت و حضور فعال در این مسابقه اهدا کرد. این مسابقه با موضوع آزاد در سال 2016 میلادی برگزار شد و نتایج آن به‌تازگی به کانون اعلام شده است.

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان 58 مرکز فرهنگی هنری در شهرهای اهواز، ایذه، آغاجاری، بهبهان، باغملک، ماهشهر، رامشیر، امیدیه، بندر امام، هندیجان، آبادان، خرمشهر، حمیدیه، سوسنگرد، بستان، ملاثانی، شوشتر، دزفول، اندیمشک، لالی، مسجدسلیمان، گتوند، رامهرمز، شوش، هویزه، شادگان، کارون، رفیع، اروندکنار، منیوحی و هفتکل دارد که بیش از 40 فعالیت فرهنگی، هنری، ادبی، علمی و مذهبی را برای کودکان و نوجوانان برگزار می‌کنند.




نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار