اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۵۶۵۵۸
تاریخ انتشار: ۰۴ آبان ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۸
رئیس مجمع نمایندگان خوزستان گفت: تغییر دقیقه نودی وزرا اشتباه تاریخی دولت یازدهم بود.
 رئیس مجمع نمایندگان خوزستان گفت: تغییر دقیقه نودی وزرا اشتباه تاریخی دولت یازدهم بود.

حجت‌الاسلام مجید ناصری‌نژاد امروز در گفت‌وگو با فارس اظهار کرد: تغییر وزرا در روزهای واپسین دولت یازدهم خطای فاحشی از سوی دولت بود.

وی افزود: چه ضرورتی ایجاب می‌کرد دولت در ماه‌های آخر دست به چنین تغییراتی بزند و باعث التهاب و به زحمت افتادن سه وزارتخانه و مردم شود.

رئیس مجمع نمایندگان خوزستان خاطرنشان کرد: اگر دولت مدعی ضعیف بودن این وزراست که این ضعف‌ها امروز رخ نداده بلکه مربوط به مدت‌ها قبل است و اگر دولت واقعا دنبال اصلاح بود باید حداقل یک یا دو سال پیش دست به تغییر این وزرا می‌زد.

ناصری‌نژاد تصریح کرد: دولت با تغییر این وزرا در واقع هم وقت دولت و مجلس را گرفت و هم مردم را به زحمت انداخت.

وی در خصوص گزینه‌های پیشنهادی دولت نیز گفت: آنچه که به نظر می‌رسد گزینه‌های معرفی شده نیز از وزرا قبلی توانمندتر نیستند و حتی اگر به فرض هم توانمندتر باشند در این مدت کوتاه باقی‌مانده چه برنامه‌ریزی و کاری را می‌توانند انجام دهند.

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: امروز دغدغه فکری مردم بحث معیشت و رکودی است که کشور را فرا گرفته است.

وی اضافه کرد: دولت به جای هدر دادن وقت و انرژی خود و مجلس برای این سه وزرا، باید فکری به حال تیم ضعیف و ناتوان اقتصادی خود بکند تا کشور را از شرایط فعلی نجات دهد.

رئیس مجمع نمایندگان خوزستان افزود: آنچه که همه ناظران سیاسی به آن اذعان دارند تغییرات فعلی صرفاً برای پاک کردن صورت مسئله مشکلات عدیده اقتصادی و مدیریتی در کشور است و هیچ دلیلی غیر از آن نیست.

وی تصریح کرد: ای کاش دولت فرصت دفاع و اطلاع‌رسانی را به وزیر آموزش و پرورش در خصوص صندوق ذخیره فرهنگیان می‌داد تا افکار عمومی در جریان واقعیت اتفاق افتاده در این صندوق قرار می‌گرفت.

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار