اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۵۶۸۰۱
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۵
خط آهن خوزستان فرسوده است/لزوم توجه ویژه به خوزستان
رئیس مجمع نمایندگان خوزستان گفت: اینکه هنوز خط آهن خوزستان فرسوده و متعلق به دوران رضاشاه است، یکی از دردهای مردم استان به شمار می رود.

به گزارش مهر، حجت الاسلام مجید ناصری نژاد چهارشنبه شب در شورای برنامه ریزی و توسعه خوزستان که با حضور وزیر راه و شهرسازی برگزار شد، اظهار کرد: چطور در مورد کلانشهر اهواز تصمیم گیری شود ولی نمایندگان مجلس از آن بی اطلاع باشند؟

وی خطاب به وزیر راه تصریح کرد: سه ماه است که منتظر حضور شما هستیم و از تابستان تا حالا که منتظر بودیم این بحث مانده بود. گرمای همراه با گرد و غبار را نچشیدید ولی امید می رود این جلسه منشأ خیر و پربرکت برای خوزستان باشد.

رئیس مجمع نمایندگان خوزستان افزود: اینکه هنوز خط آهن خوزستان متعلق به دوران رضاشاه است یکی از دردهای مردم بوده؛ در حالی که بهبود وضعیت راه آهن را در سایر استان ها داریم ولی توجهی به خوزستان نشده است.

حجت الاسلام ناصری نژاد اضافه کرد: چه شده که خط راه آهن خوزستان همچنان باید فرسوده باقی بماند و مردم خیلی در انتظار باشند. استان خوزستان بیشتر فرودگاه هایش متعلق به نفت و یا نیروهای نظامی است. در بحث بنادر نیز وضعیت به شکل قبل از انقلاب مانده و حتی خیلی از ظرفیت ها از بین رفته است.

نماینده مردم شادگان در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: با وجود توجهات بسیار ولی هنوز خیلی از جاده های این استان جاده مرگ هستند و بسیاری از جاده های روستایی نیز خاکی بوده و مردم را در تابستان و زمستان با مشکل مواجه می کنند.

وی بیان کرد: مسکن مهر همه استان های کشور به خوبی اجرا شده ولی در خوزستان پیشرفت آن چنانی نداشته و رها شده است.

حجت الاسلام ناصری نژاد بار دیگر خطاب به وزیر راه گفت: برای چند نامه دستور اقدام دادید ولی نتیجه از آنها نگرفتم و نمی دانم اکنون اصلا کجا است. انتظار داریم در این ماه های آخر دولت به خوزستان یک توجه ویژه ای شود.

وی ادامه داد: اگر مشکل بنادر و راه ها حل شود یکی از مشکلات اساسی اقتصاد کشور حل خواهد شد.

برچسب ها: مجید ناصری نژاد
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار