شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۵۷۰۰۴
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۲
پرسپولیس با شکست نفت آبادان صدر جدول را حفظ کرد/ تیم برانکو با صدرنشینی به تعطیلات رفت/ واکنش بازیکن صنعت نفت به درگیری در بازی و وقت تلف کردن
تیم فوتبال پرسپولیس تهران با برتری 1 بر صفر مقابل صنعت نفت آبادان با صدرنشینی به استقبال تعطیلات لیگ برتر رفت.


 تیم فوتبال پرسپولیس تهران با برتری 1 بر صفر مقابل صنعت نفت آبادان با صدرنشینی به استقبال تعطیلات لیگ برتر رفت.

 تیم های پرسپولیس و صنعت نفت آبادان که از تیم های مدعی فصل جاری لیگ برتر باشگاه های ایران محسوب می شوند، امروز (جمعه) از هفته دهم لیگ برتر باشگاه های ایران در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند.

قضاوت این دیدار که در حضور حدود 50 هزار تماشاگر برگزار شد را «علیرضا فغانی» برعهده داشت. پرسپولیس در این دیدار فرصت های متعددی برای گلزنی داشت که «حسن هوری» دروازه بان باتجربه نفت آبادان، بارها ناجی دروازه تیم خود شد اما در نهایت ارسال طلایی «رامین رضائیان» در دقیقه 85 و ضربه «مهدی طارمی» سه امتیاز را از آن میزبان کرد.

کامیابی‌نیا: مزد زحماتمان را گرفتیم


هافبک پرسپولیس گفت: فرصت‌های خیلی خوبی برای گلزنی داشتیم اما عدم تمرکز کافی باعث شد فقط یک گل بزنیم.

 کمال کامیابی نیا بعد از پیروزی تیمش مقابل پرسپولیس در جمع خبرنگاران گفت: امروز ابتدا ناهماهنگ ظاهر شدیم و نتوانستیم شروع خوبی داشته باشیم هرچه ازبازی گذشت بر توپ و میدان تسلط پیدا کردیم و همانطور که دیدید موقعیت‌های زیادی را در هر دو نیمه بدست آوردیم اما متأسفانه در زدن ضربات آخر دقت لازم را نداشتیم.

وی افزود: باید خدا را شکر کنیم که در دقایق آخر به گل رسیدیم و مزد زحمات خود را گرفتیم.

هافبک پرسپولیس در واکنش به این سوال که چرا در زدن ضربات آخر مشکل دارند، یادآور شد: به عقیده من تنها دلیل عدم استفاده از فرصت‌ها نداشتن تمرکز است. باید در تمرینات روی ضربات آخر کار کنیم و ان‌شاالله در بازی‌‌های آینده استفاده بهتری از موقعیت‌ها داشته باشیم.

کامیابی نیا در مورد فرصت گلی که در این بازی از دست داد گفت: من در نیمه اول یک فرصت خیلی خوب نصیبم شد که از بدشانسی ضربه‌ام به تیر دروازه برخورد کرد.

وی در مورد درگیری که در نیمه اول بین بازیکنان پرسپولیس و نفت آبادان ایجاد شد، گفت: در آن صحنه بازیکن حریف شیطنت کرد که البته فغانی به موقع در صحنه حاضر شد و بازی را آرام کرد.

هوری: وقت‌کشی نکردیم

دروازه‌بان تیم فوتبال صنعت نفت آبادان تأکید کرد که زردپوشان در بازی با پرسپولیس وقت‌کشی نکرده‌اند.

حسن هوری پس از شکست یک بر صفر تیمش مقابل پرسپولیس اظهار داشت: به نظرم پرسپولیس امروز خیلی خوب بازی کرد و فشار زیادی به تیم ما آورد. این برد را به آنها و هواداران‌شان تبریک می‎گویم.

وی ادامه داد: تیم ما تازه به لیگ برتر آمده است. ما بازیکنان جوانی داریم که تجربه زیادی ندارند، اما اگر بتوانیم در پایان لیگ در یکی از رتبه‎های هفتم، هشتم یا نهم قرار بگیریم، بسیار عالی خواهد بود. تیم ما مشکل مالی خاصی ندارد و تا به امروز تمامی مبالغ مورد نظر پرداخت شده است.

سنگربان نفت آبادان در واکنش به طرح این موضوع که هم‌تیمی‌هایش وقت‎کشی کرده‌اند، گفت: ما اصلاً وقت‌کشی نکرده و یک بازی خوب را ارائه کردیم. شخصاً دو با از ناحیه آرنج و کشاله مصدوم شدم، اما بلافاصله از زمین بلند شدم و به بازی ادامه دادم.

واکنش بازیکن صنعت نفت به درگیری در بازی و وقت تلف کردن

بازیکن تیم فوتبال صنعت نفت در خصوص وقت تلف کردن تیمش واکنش نشان داد.

محمدزبیر نیک‌نفس در خصوص دیدار پرسپولیس و صنعت نفت آبادان که با شکست تیمش خاتمه یافت و درگیری‌های جریان بازی، اظهار داشت: بین من، شادکام، محسن مسلمان، فرشاد احمدزاده اتفاقی افتاد که جدی نبود و در جریان بازی بود.

وی در مورد وقت تلف کردن بازیکنان تیمش گفت: خود من هم یکی دو بار روی زمین افتادم و بقیه بازیکنان هم همینطور بودند، اما واقعاً برخورد صورت می‌گرفت. حتی بغلانی که روی زمین افتاد به دلیل مصدومیت شدید تعویض شد. پرسپولیس هم چون می‌خواست گل بزند با فشار زیادی رو به جلو می‌آمد و برخورد واقعاً صورت می‌گرفت و این‌طور نبود که وقت تلف کنیم.

انتقاد زردپوشان آبادان از قضاوت فغانی
 
 سرمربی تیم فوتبال نفت‌‌آبادان گفت که پرسپولیس در بازی امروز آشفته ظاهر شد.
 نادر دست نشان در خاتمه دیدار تیم های پرسپولیس و صنعت نفت اظهار داشت: بازی خوبی بود و تنها پایان آن برای ما تلخ بود. قبل از خوردن گل شانس گلزنی داشتیم اما  در بازگشت همان توپ گل خوردیم. پرسپولیسی ها جز ارسال از کناره کار دیگری نتوانستند کنند.بچه های ما جسورانه بازی کردند و در آخرین لحظات امتیاز را از دست دادند. به پرسپولیس تبریک می گویم.

وی در این باره که خط دفاع تیم آشفته بود گفت: این را قبول ندارم. اصلا خط دفاع ما آشفته نبود و این پرسپولیس بود که آشفته بود. توپی که آن ها وارد گل کردند به صورت دروازه بان ما خورد. توپی هم که به تیر دروازه زدند موقعیتی غیر ارادی بود که برخورد کرد به بازیکن آن ها.

سرمربی صنعت نفت آبادان تصریح کرد: در هر حال توان تیم ما همین بود.خیلی مسایل روحی روانی رخ داد که در روحیه تیم ما تاثیر گذاشت. تکلی که روی زلیکانی زده شد نایده گرفته شد و الان باید پای بازیکن ما را ببینید، این تکل اگر زده نمی شد تک به تک به دست می آوردیم. حسین بغلانی راهی بیمارستان شد. در صحنه های زیادی بازی متوقف شد اما داور در نیمه اول 2 و در نیمه دوم 3 دقیقه وقت تلف شده گرفت. تکل روی هوا باید اخراج داشته باشد. این اشتباهات حتی در حد کمتر از این هم از داوری مثل فغانی بعید است.

وی افزود:من دیروز با وجود ترافیک خودم را رساندم. من تمام فیلمبرداران و خبرنگاران را دیدم ولی کسی صبر نکرد تا کنفرانس صورت بگیرد. من عذر می خواهم که گفتم 10 دقیقه می آیم ولی پس از 13 دقیقه رسیدم. انتظار تحریم کنفرانس را نداشتم. آیا در بازی پرسپولیس با استقلال خوزستان برانکو در کنفرانس شرکت کرد؟ دیروز کار اشتباه من با اشتباه دوستان خبرنگاران همراه شد.

سرمربی صنعت نفت در ارتباط با دو تعویضی که کرد و تعویض سومی که انجام نداد، اذعان داشت: به خاطر مصدومیت بازیکنمان ناچار شدم دومین تعویض را انجام دهیم. ولی دیگر بازیکنی در آن شرایط برای تعویض نداشتیم.

دست نشان در ارتباط با وقت کشی بازیکنان صنعت نفت خاطرنشان کرد:من نمی دانم. اگر شما به عنوان کارشناس بگویید تیمم وقت کشی می کردند حتما همین است. از عیب های بزرگ تیم ما این است که هرگز به وقت کشی فکر نمی کردیم. در بازی با پیکان اگر وقت کشی می کردیم نتیجه 2 بر 2 را در ثانیه آخر از دست نمی دادیم. ما همین حالا دو بازیکن زیر سرم رفته داریم. فکر نمی کنم هواداران پرسپولیس هم این قدر بی انصاف باشند که چنین نظری داشته باشند.
 




 


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار