شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۵۷۱۷۳
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۳۹۵ - ۲۰:۵۶
فرج کمیجانی می گوید: دانش آشتیانی از حمایت محمد علی نجفی برخوردار است که خود شخصیتی محبوب نزد فرهنگیان به حساب می آید.
 دبیر کل «‌مجمع فرهنگیان ایران اسلامی» در همایش تشکل‌های فرهنگیان در حمایت از وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش ابراز امیدواری کرد نمایندگان مجلس شورای اسلامی به  «فخرالدین احمدی دانش آشتیانی» رأی اعتماد دهند و او با آرای بالا به عنوان وزیر جدید آموزش و پرورش انتخاب شود.

فرج کمیجانی دلایل حمایت مجمع فرهنگیان ایران اسلامی از وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش را در 7 مورد برشمرد و در توضیح دلایل اول و دوم گفت:

نخست این که او از فرزندان بی ادعا و پر کار انقلاب با سابقه حضور در دفاع مقدس است و ضمن تأکید بر جایگاه والای مجلس همراهی و وفاداری خود به نظام، رهبری  و دولت را نشان داده است.

دوم این که به باور این تشکل آموزش و پرورش به تحول در عمل نیاز دارد نه در گفتار و تجربه های آموزشی و عملی دانش آشتیانی در حوزه آموزش و پرورش بیش از مدعیان است.

کمیجانی از اعتقاد دانش آشتیانی به «مدرسه محوری» و «تمرکز زدایی» و باور واقعی به تشکل های معلمان به عنوان سومین دلیل حمایت این مجمع یاد کرد و یکی از نیازهای ضروری آموزش و پرورش را «مدیریت صحیح منابع مالی و انسانی» دانست و و گفت: سوابق او در آموزش عالی نشان می دهد در این زمینه هم تخصص دارد و هم از تجربه عملی برخوردار است.

وی در توضیح پنجمین دلیل حمایت مجمع فرهنگیان از وزیر پیشنهادی مطالعات تطبیقی آموزش و پرورش در کشورهای مختلف جهان و آشنایی با آخرین دستاوردها در محتوا و شیوه های تدریس و بومی سازی آنها رااز امتیازات دیگر دکتر دانش دانست و سابقه سال ها مدیریت مجتمع آموزشی مفید را به عنوان گواه ذکر کرد.

کمیجانی از توجه به اسناد بالادستی در برنامه های دانش آشتیانی به عنوان نکته ششم یاد کرد و در توضیح هفتمین دلیل هم گفت: دانش آشتیانی از حمایت محمد علی نجفی برخوردار است که خود شخصیتی محبوب نزد فرهنگیان به حساب می آید.

یادآور می شود: جلسه مجلس شورای اسلامی  برای اخذ رأی اعتماد درباره سه وزیرپیشنهادی آموزش و پرورش، ورزش و جوانان و نیز فرهنگ و ارشاد اسلامی روز سه شنبه 11 آبان ماه تشکیل می شود.
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار