اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۵۷۲۳۶
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۶
مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری خوزستان گفت: حسین مظفر وزیر اسبق آموزش و پرورش سخنران راهپیمایی 13 آبان امسال در اهواز است.

مهرداد شریف مخمل زاده یکشنبه در ستاد گرامیداشت 13 آبان در سرسرای اداری استانداری خوزستان اظهار کرد: مسیر راهپیمایی 13 آبان اهواز ، از میدان مولوی به سمت مسجد ارشاد اهواز در ساعت 9 صبح تعیین شده است. وی گفت: هماهنگی لازم با دستگاه های مربوطه و کمیته ها برای مدیریت راهپیمایی انجام شده است. 

وی افزود: مسئولان 9 کمیته تخصصی برای برگزاری راهپیمایی 13 آبان مشخص شده که شامل کمیته های اجرای مراسم و کمیته شهرستان ها به مسئولیت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، تبلیغات و فضای شهری، شهرداری، ارتباطات و اطلاع رسانی صدا وسیما، فضای مجازی و شبکه های اجتماعی روابط عمومی استانداری و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی است.

مخمل زاده ادامه داد: همچنین کمیته های پشتیبانی به مسئولیت استانداری، دانش آموزی آموزش و پرورش، دانشجویی بسیج دانشجویی، تشکل ها و سازمان های مردمی و هیات های مذهبی، اداره کل تبلیغات اسلامی، و بانوان، اداره کل بانوان استانداری خوزستان است.

مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری خوزستان گفت: نسبت به تشکیل ستاد شهرستانی به کلیه فرمانداران ابلاغ شد و فرمانداران ستادها باید برنامه ها و گزارشات خود را اعلام کنند و مسیر و زمان راهپیمایی را ابلاغ کنند.

وی اضافه کرد: باید از تمام توان و ظرفیت خود و حضور اقشار مختلف مردم برای راهپیمایی 13 آبان استفاده کنیم و مسئولان دستگاه ها باید تمهیدات لازم را برای حضور پررنگ تر کارکنان ادارات در مراسمات بیندیشند. 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان نیز در این نشست اظهار کرد: در روز 13 آبان، ابهت، عظمت، اقتدار و توانمندی آمریکا از بین رفت و این روز به دلیل خرد شدن ابهت آمریکا مبارک و همچنین به دلیل تبعید امام خمینی (ره)یک روز تاریخی است.

حجت الاسلام سید لطف اله سپهر ادامه داد: تعلل در مناسبت های انقلاب اسلامی مانند به تاخیر انداختن نماز است و ایام ا... انقلاب از ملزومات اساسی انقلاب اسلامی به شمار می رود.
13 آبان با عنوان روز دانش آموز، سالروز تسخیر لانه جاسوسی و روز مبارزه با استکبار جهانی است.

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار