شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۵۷۴۶۳
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۵ - ۲۰:۵۲
سرمربی تیم بسکتبال پالایش نفت آبادان:
سرمربی تیم بسکتبال نفت آبادان گفت: یک نتیجه بسیار عجیب برای تیم ما در مقابل نیروی زمینی تهران به دست آمد.


 سرمربی تیم بسکتبال نفت آبادان گفت: یک نتیجه بسیار عجیب برای تیم ما در مقابل نیروی زمینی تهران به دست آمد.

هماد سامری عصر امروز دوشنبه پس از پیروزی تیمش در مقابل تیم بسکتبال نیروی زمینی در جمع خبرنگاران افزود: پیش بینی بازی سختی را در مقابل تیم نیروی زمینی داشتیم چون تیمی بسیار خوب و پرمهره ای بود.

وی اظهار کرد: تیم نیروی زمینی نیز همچون ما که در بازی اول ناهماهنگ بود و به عبارتی آنها نیز همین وضعیت را داشتند.

سامری تصریح کرد: یک نتیجه بسیار عجیبی برای تیم به وجود آمد چون اختلاف دو تیم به این سطح نبود.  

سرمربی تیم بسکتبال پالایش نفت آبادان گفت: امروز توپ هایمان خوب گل شد، بچه ها خیلی خوب کار کردند و توانستند بر بازی مسلط شوند.

سامری افزود: در کوارتر آخر وقتی از نظر امتیاز از تیم حریف جلوتر بودیم تصمیم گرفتیم تا از بازیکنان جوان بومی در بازی استفاده کنیم تا دارای تجربه شوند، به طور کلی بازی خیلی خوبی نسبت به بازی قبلی داشتیم.  

وی در خصوص بازی بعدی تیم اش مقابل شهرداری اراک اظهار کرد: به طور قطع بازی بسیار سختی مقابل این تیم خواهیم داشت، تیم شهرداری اراک تیمی است که امسال از لحاظ بازیکن بسیار خوب بسته شده، پیش بینی می کنیم یکی از سخت ترین بازیهای این فصل را پیش رو داشته باشیم.

 از سری مسابقات لیگ برتر بسکتبال ایران (سوپر لیگ) عصر امروز دوشنبه و در هفته دوم این مسابقات، تیمهای پالایش نفت آبادان و نیروی زمینی از ساعت ۱۶ در محل ورزشگاه ۱۷ شهریور آبادان به مصاف یکدیگر رفتند که این بازی با برد تیم پالایش نفت آبادان به  پایان رسید.

نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار