اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۵۷۵۲۳
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۵
باشگاه مازندراني و ريشه دار نساجي بعد از سالها بلاتكليفي و درجا زدن، بالاخره تعيين تكليف شد البته اگر مالك خصوصي اش زير قرار و مدارهاي امشب نزند.
باشگاه نساجی مازندران بالخره صاحب یک مالک شد تا این تیم ریشه دار استان مازندران شرایط جدید را تجربه کند.

 دقایقی پیش جلسه واگذاری سهام باشگاه نساجی قائمشهر در دفتر مهدی پرهام، مالک باشگاه به پایان رسید و اخبار خوشایندی از این نشست به بيرون مخابره شد هر چند نمي توان تا زمان اجراي قطعي تصميمات و كتبي شدن آن به هيچ چيزي مطمئن بود.
از ساعت ۲۱:۰۰ امشب جلسه ای با حضور مهدي پرهام، سردار رمضانی، سردار کوهی، محمود فکری و وحید عباسی، كسي كه گفته مي شود خریدار جدید پرهوادارترین تیم شمال کشور است برگزار و توافقات اولیه و شفاهي جهت واگذاری سهام باشگاه انجام شد.
به این ترتیب قرار شد فردا جلسه دیگری در دفتر سردار کوهی جهت نهایی کردن انتقال سهام برگزار شود.
از نکات قابل ذکر این جلسه اينكه گفته مي شود مهدی پرهام حاضر شده بدون دريافت ريالي اين انتقال را عملي كند موضوعي كه واقعا با ترديد مواجه است و تا انجام نشود نمي توان آن را با قطعيت تاييد كرد. در مقابل معلوم نيست عباسی، خریدار جديد باشگاه چگونه بدون پرداخت حتی یک ریال موفق به دريافت جواز مالكيت نساجي مي شود؟!
این انتقال فعلا ابهامات زيادي دارد و هنوز كسي نمي داند خريدار جديد چه تضميني مي دهد كه دوباره مثل چندين فصل اخير، نساجي در فلاكت مالي دست و پا نزند و بار ديگر بازيكنان اين تيم از ميانه بازي ها ناله وضع وخيم مالي سر ندهند.
برچسب ها: نساجی ، پرهام
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار