شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۵۷۵۷۳
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۴
به بهانه جنجال های اخیر نیمار:
دریبل ها و حرکات تحریک امیز نیمار، ستاره برزیلی بارسلونا در سالهای اخیر اغلب برایش مشکل ساز شده چرا که معمولا بازیکن مقابل عصبی می شود و کار به درگیری لفظی و فیزیکی می کشد.
به-بهانه-جنجال-های-اخیر-نیمار؛-10-بازیکنی-که-با-شماره-11-بارسلونا-دست-به-یقه-شدند

 البته تحریک های نیمار منحصر به هواداران نیست. خوشحالی وی پس از پیروزی اخیر مقابل بارسلونا در مستایا جنجال های زیادی به راه انداخت و سازمان لیگ اسپانیا از رفتار تحریک آمیز وی و دیگر بازیکنان بارسلونا انتقاد کرد.

 آخرین تحریک نیمار در مقابل روبن وزو، بازیکن گرانادا بود که در جریان بازی با هم درگیر شدند. برخی از درگیری های لفظی و فیزیکی نیمار در سالهای اخیر را با هم مرور می کنیم.

کوکه
مدافع راست شالکه در زمان حضور خود در سویا با نیمار درگیر شد. در سال ۲۰۱۵ تکل کوکه با خشم نیمار همراه شد. بعد از آن صحنه هر بار که با هم رو در رو می شدند کار به درگیری لفظی می کشید و نیمار با بوسه فرستادن برای بازیکن سابق سویا او را عصبی تر می کرد. در پایان بازی دو بازیکن سر به سر شدند و در نهایت هم تیمی ها این دو را از هم جدا کردند.

کوئنترائو
روی یک تکل ساده از جانب بازیکن پرتغالی روی بازیکن نیمار در حالی که به نظر می رسید صحنه یک برخورد عادی باشد دو بازیکن با هم درگیری پیدا کردند و حتی کار به درگیری فیزیکی رسید.

رائول گارسیا
در جریان بازی، نیمار اعتقاد داشت که رائول گارسیا با آرنج به او ضربه زده است. در زمانی که بازی متوقف بود ، هافبک سابق اتلتیکو مادرید بازیکن بارسا را هل داد و نیمار زمین خورد.

باراگان
باراگان، مدافع میدلزبورو فصل گذشته و در زمان حضورش در والنسیا با نیمار درگیری لفظی پیدا کرد و کار به فحاشی کشید. در ماه آوریل و در بازی که با برد دو بر یک والنسیا مقابل بارسلونا همراه شد، نیمار در زمانی که باراگان در حال خوشحالی در کنار موستافی و پارخو بود، او را هل داد.

بوستینزا
بازیکن برزیلی با حرکتی تکنیکی و رد کردن توپ از میان پاهای بوستینزا این بازیکن را تحقیر کرد. همه بازیکنان لگانس از این حرکت خشمگین شدند چرا که بارسا با نتیجه ای پرگل از حریف پیش بود و این حرکت از سوی نیمار را تحقیرآمیز قلمداد کردند.

خوانفران
مدافع اتلتیکو مادرید همیشه در تقابل با بارسلونا یار مقابل نیمار بوده است. درگیری لفظی این دو در یکی از بازیها باعث شد که خوانفران به کنایه به شکست برزیل مقابل آلمان در جام جهانی با نتیجه هفت بر یک اشاره کند.

زونیگا
بازیکن کلمبیایی در جام جهانی، نیمار را مصدوم کرد و پس از بازی با او تماس گرفت تا عذرخواهی کند اما در مسابقات کوپا آمه ریکا که در ژوئن برگزار شد، بازیکن بارسا از تکل های بازیکن تیم ملی کلمبیا عصبی شد و به او گفت که پس از بازی ناچار است که تماس بگیرد و عذرخواهی کند. نیمار در پایان بازی توپ را به سمت باکا شوت کرد.

فرناندو تورس
در راه رختکن، دو بازیکن با هم درگیری لفظی داشتند و در نهایت کار به درگیری فیزیکی کشید که کادر فنی دو تیم این دو را از هم جدا کردند.

یاسمنی دوک
در بازی برزیل و بولیوی، دوک با آرنج به نیمار ضربه زد تا ابروی بازیکن برزیلی شکاف بردارد. درگیری لقظی بین این دو در حین بازی و پس از بازی ادامه داشت.

دامین سوارز
شماره یازده بارسلونا باز هم بازیکن الچه را با دریبل هایش عصبی کرد. این بار پایان داستان خوش بود و با اتمام بازی دو بازیکن با هم دست دادند.
برچسب ها: نیمار ، شماره 11
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار