اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۵۷۸۰۵
تعداد نظرات: ۴۵ نظر
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۶
رییس مجمع نمایندگان خوزستان در گفتگو با شوشان: پیگیر عزل مدیرعامل توسعه نیشکر هستم/ در اینکه باید صادقی برکنار شود شکی نیست / کاظمی گزینه بنده برای مدیرعاملی نیشکر نیست/ چند نکته پیرامون سخنان رییس مجمع نمایندگان خوزستان
جنجالی که در شرکت توسعه نیشکر در چند روز اخیر شکل گرفته و برکناری شبانه صادقی و صدور حکم مدیرعاملی کاظمی...



شوشان: دهمین دوره مجلس شورای اسلامی، در هشتم خرداد ماه 95 و در میدانی موسوم به «بهارستان» در حالی فعالیت خود را آغاز کرد که مردم نوید تشکیل مجلسی امید بخش، کارآمد و اعتدالی را از پشت تریبون های تبلیغاتی کاندیدا بارها و بارها شنیده بودند و در انتظار ماندند تا دست تدبیر نمایندگانی که نامشان را به صندوق های رای گیری ریخته بودند، گره از مشکلات بی شمار شهر و معیشت آنان بگشاید . 

مردم استان خوزستان نیز همانند دیگر استان های کشور و همگام با سایر مردمان این سرزمین ماه هاست که به انتظار نشسته اند ؛ انتظاری برای گره گشایی و راه گشایی. اما خوزستان امروز همانند روزهای قبل ، ماه های قبل و سالیان قبل است. در خوزستان این روزها نیز هنوز دست خاک به عنوان یک معضل نفس گیر ، بر سر و روی استان کشیده می شود. هنوز معضل انتقال آب به قوت خود باقی است، هنوز جوانان این مرز و بوم مشکل اشتغال و معیشت دارند و هزاران هنوز دیگر و بهارستان نشینان خوزستان - گرچه دور از انصاف است نادیده گرفتن برخی تلاش هایشان در حوزه رفع مشکلات موکلین خود- اما ، بیش از اینکه دست یاری برای حل مشکلات داشته باشند دست دخالت در امور مدیریتی دارند!

آگاهان مسائل استان و خیل عظیم مردمی که واسطه حضورشان ، 18  کرسی نمایندگی در خوزستان تعیین تکلیف شد ، به خوبی ناظر و شاهد چنین ادعایی هستند. دست دخالت نمایندگان برای اعمال نظر درخصوص عزل و نصب ها چیزی نیست که از نگاه چشم های ناظر و بیدار جامعه مخفی بماند .

پس از ورود گسترده نمایندگان به عزل مدیران آموزش و پرورش شهرستان ها و انتصاب مدیرانی همسو با خود  ، این بار شایعه دخالت در مدیریت عظیم ترین طرح کشاورزی – صنعتی استان مطرح شده است ؛ شایعه ای که مجید ناصری نماینده شادگان در گفتگو با شوشان آن را تایید کرده و گفته است که "بر عزل نسیم صادقی مدیرعامل این شرکت اصرار دارم و تا به سرانجام رسیدن این امر ، تلاش خواهم کرد". البته به گفته وی ، تلاش برای عزل مدیران ناکارآمد ، به هیچ عنوان به معنای دخالت در امور اجرایی و یا سهم خواهی نیست. 

حجت الاسلام مجید ناصری نژاد رییس مجمع نمایندگان خوزستان در گفتگو با شوشان ، در پاسخ به شائبه دخالت نمایندگان خوزستان در عزل و نصب مدیران گفت : به عنوان نماینده مردم واقعیت های جامعه را می گویم. ما هم به عنوان نماینده ، عضوی از این جامعه هستیم و مشکلات را به عینه می بینیم .  در استان خوزستان دوست داریم مدیران توانمندی منصوب شوند چرا که اگر مدیران کارآمدی لازم را نداشته باشند نمی توانند خواسته ها و مطالبات مردم را برآورده کنند. 

نماینده مردم شادگان گفت: در راستای وظیفه نمایندگی و نظارت بر کار مدیران ، انتقاداتی نسبت به مدیران ضعیف مطرح می شود و وقتی انتقادات را مطرح می کنیم مسئولین مربوطه به ما می گویند که اگر نیروی قوی و کارآمدی دارید معرفی نمایید و ما نیز با هماهنگی استاندار و مسئولین بالادستی ، گزینه هایی را صرفا در حد پیشنهاد مطرح می کنیم. اینکه خودمان بخواهیم در عزل و نصب ها دخالتی داشته باشیم و سهم خواهی در میان باشد، اینگونه نیست و نظر ما نظر مشورتی است.

ناصری نژاد در ادامه با اشاره به انتقادات اخیر خود به مدیریت شرکت توسعه نیشکر ، گفت: برای عزل نسیم صادقی مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر پیگیر هستم و این فشار و پیگیری برای رفتن وی را دنبال خواهم کرد چرا که معتقدم روندی که مدیریت این شرکت در پیش گرفته روندی نابود کننده برای استان است .

وی افزود: مدیریت فعلی توسعه نیشکر تاکنون هر چه در توان داشته انجام داده و در حال حاضر دیگر حرفی برای گفتن ندارد. نیشکر نیاز به تحول مدیریت دارد و این اتفاق باید روی دهد. 

ناصری نژاد با اشاره به ضرر و زیان های طرح های نیشکر برای شادگان گفت : از آنجا که شادگان در طرح های نیشکر در پایین دست قرار گرفته ، همه پساب ها و آلودگی ها به سمت این منطقه روانه می شود و بیشترین زیان ها را از این آلودگی ها دیده و  در عمل شادگان هیچ انتفاعی از آن طرح های نیشکر نبرده است. توقع بنده به عنوان نماینده مردم این است که در مقابل این همه ضرر و زیان های زیست محیطی و... قدمی برای توسعه و آبادانی آن برداشته شود اما حتی روستاهایی که در دل طرح های توسعه نیشکر قرار گرفته نه جاده ای دارند و نه حتی مدرسه ای . تاکنون مدیرعامل توسعه نیشکر قدمی برای مردم این منطقه برنداشته و این ظلم است و به عنوان نماینده مردم تا حصول نتیجه عزل صادقی را پیگیری خواهم کرد.

رییس مجمع نمایندگان خوزستان در پاسخ به اینکه گفته می شود کاظمی گزینه مورد حمایت شما برای تصدی مدیریت شرکت توسعه نیشکر است ، گفت : کاظمی به هیچ وجه گزینه بنده نبوده و خود مسئولین به این نتیجه رسیده اند که ایشان به عنوان گزینه جایگزین معرفی شود که البته حکم مدیریتش لغو شد.  وی در پایان به شوشان گفت : در اینکه صادقی باید از مدیریت توسعه نیشکر کنار برود ، شکی نیست. 

چند نکته پیرامون جنجال اخیر در توسعه نیشکر 

1) در اینکه نمایندگان باید نظارت بر کار مسئولین داشته باشند و عملکردشان را رصد کنند شکی نیست چرا که انتقاد از مسئولین و نظارت بر امور ، حق نمایندگان است و بی شک چنین نظارت هایی سبب اصلاح امور و جلوگیری از انحراف خواهد شد اما حیطه نظارت نباید به ورطه دخالت کشیده شود. اگر مدیری از منظر یک نماینده ناکارآمد است برای تغییر این مدیر یا اصلاح رویکرد ، باید روند طبیعی خود سیر شود و روی آوردن به فشار برای عزل مدیر و مطرح شدن گزینه های جایگرینی ، خواه ناخواه شائبه سهم خواهی و دخالت را ایجاد می کند. 

2) جنجالی که در شرکت توسعه نیشکر در چند روز اخیر شکل گرفته و برکناری شبانه صادقی و صدور حکم مدیرعاملی کاظمی به عنوان جایگرین  و آنگاه لغو حکم کاظمی در روز بعد ، تزلزلی را ایجاد کرده که ادامه آن، بزرگترین طرح کشاورزی و صنعتی استان را به سمت حاشیه سوق می دهد و پیامدهای منفی بر جای خواهد گذاشت.  

3 ) نکته دیگر آنکه ، هر آمدنی ، رفتنی دارد و صندلی مدیریت برای هیچ کسی ماندگار نبوده و نیست ؛ اما در این آمدن و رفتن ها ، نباید بر عمکرد و قدم های مثبت چشم بست ؛ همچنانکه نباید کم کاری ها را نیز نادیده گرفت.  شرکت توسعه نیشکر از این امر مستثنی نیست و در کنار مشکلات زیست محیطی و کم کاری های خودخواسته یا ناخواسته ،  تاثیرات مثبتی در توسعه استان داشته که نادیده انگاشتن آن ، منتقد را به سمت تخریب سوق می دهد. بنابراین بهتر است در گام اول با انتقادهای مشفقانه به دنبال اصلاح رویکردهای مدیریتی بود و آنگاه در صورت عدم اصلاح روند ، از تغییر - آن از در مجرای قانونی - سخن گفت . 

4 ) نسیم صادقی چندین و چند سال است که بر صندلی مدیریت توسعه نیشکر تکیه زده است.  عملکرد وی چه مثبت و چه منفی ، در این مجمل مدنظر نیست اما اگر بنا بر تغییر باشد این تغییر و انتصاب مدیر جدید نباید بر اساس آزمون و خطا باشد ؛ چرا که انتصاب یک گزینه نامناسب ، تبعات جبران ناپذیری خواهد داشت که ایجاد "بحران عظیم کارگری" و به خطر افتادن معیشت هزاران کارگری که معیشت شان وابسته به چرخش چرخ های این شرکت دارد ، یک نمونه از تبعات آن خواهد بود.

5 ) "خرد جمعی و دوری از رفتارهای فردی " حلقه مفقوده این روزهای خوزستان است. عزل شبانه و آنگاه لغو حکم مدیریتی ، یک نمونه از رفتارهای فردی است که هم عزل شبانه صادقی و هم لغو حکم مدیریتی کاظمی ، نشان از ناهماهنگی و شکاف عظیم بین نمایندگان و مسئولین استان دارد . ادامه این گونه ناهماهنگی ها و رفتارهای فردی منجر به تصمیمات از بالا به پایین و حاکم شدن نظر مدیریتی پایتخت نشینان بر استان خواهد شد. 


comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱۶
انتشار یافته: ۴۵
comment
comment
ستار
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۳۲ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۲
comment
1
8
comment سلام
نماینده بی چرا واسه آب کاری نکردی
چرا واسه گرد وخاک کاری نکردی
پاسخ ها
comment
دانشجو
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۳۹ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۳
comment
comment آقای صادقی یکی از کارآمدترین نیروهای استان خوزستان و کشور هستن
این فشارهای سیاسی از جایگاه ایشان چیزی کم نمیکنه
انشالله همیشه پیروز باشه و به هیچ کسی باج نده
comment
فرهاد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۳۵ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۲
comment
1
7
comment شوشان دل 18هزار خانوار رو به درد آوردی!!!
فردای قیامت چی میخای جواب بدی
comment
مزعاوی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۳۷ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۲
comment
1
4
comment اینم از نماینده...
comment
سیدرسول
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۴۱ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۲
comment
3
5
comment 1شرکت توسعه نیشکر مونده داره به مردم نفع میرسونه و 1مدیر زحمت کش دلسوز و مهربون داره
چیه میخاین برش دارید چون باج نداد!!!
پاسخ ها
comment
مهندس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۲۵ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۶
comment
comment منظور از مردم شما ورفقایین دیگه نه؟! [...]ولی بس نیست؟ مدیرانش رو از خارج استان اورده ودارن [...] واگر چیزی میمونه به شماها بدن بخاطر اینه که رقابتی نیست در واردات شکر به قیمت نصف شما! برق وآب وگاز مفت رو مصرف میکنید وشکر غیر بهداشتی و بسیار گران به مردم میدین و اسمش رو مدیریت مهربون و کارامد میذارین؟؟ تحول مدیریت یعنی باید بتونه رقابت کنه با منطقه! باید ثابت کنه درامدش بیشتر از هزینه واقعی آب وبرق ومواد اولیه دیگر هست که با سوبسید ومفت بدستش میرسه... یعنی عدالت باشه درجذب نیرو...
comment
خرمی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۴۵ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۲
comment
2
0
comment میدونم پیام رو نمیزارید و از نماینده شادگان خط میگیرید
ولی خدا جای حق نشسته
....
comment
جاسم ناصری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۵۴ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۲
comment
2
1
comment سلام شوشان عزیز
.....

به خدا اگر شما دغدغه مردم رو داشته باشید
بخدا اگر دلسوز باشید
تا الان کحا بودید که بیدار شدین
از سال88تحول ایجاد شده تاکنون رو ندیدید!!!
فقط یادگرفتید تغییر بدهید و استان رو خراب کنید

تا کی باید مسئولین و تاثیر گذاران استان و پایتخت نشین میخان در برابر این افراد به اصطلاح نماینده مردم اما در خدمت مطامع شخصی خود سکوت کنند تا کی!!!؟
comment
عیسوی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۵۶ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۲
comment
0
2
comment ✅عده ای خوابند،پس بیدارکو؟
عده ای مست اند،پس هوشیارکو؟
پـس زبـان مـیـثـم تـمّــار کو؟
در شبـــــ روشـنـگری عـمـار کـــو؟
قهـرمانِ غرقِ غربت صادقی!!!
الامان الغوث یابن العسگری
خـوش خیالان خوب رندی میکنند
جـای مـردی،مرد رندی میکنند
گلــه گلــه گــاو بــنــدی می کنند
گاو صندوق،چشم بندی میکنند
گم شده احکام با جادوگری
الامان الغوث یابن العسگـری
comment
اردوان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۳۳ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۲
comment
3
1
comment باید بر این نکته نیز تکیه کرد که توسعه ی نیشکر منسجم ترین ، سازمان یافته ترین و صنعتی ترین بخش کشاورزی کشور است . به همین روی نباید تغییر و انتصاب مدیریت در آن از روی غرایض ، کینه و یا تصفیه حسابهای شخصی صورت گیرد . در میان بخش کشاورزی خوزستان توسعه ی نیشکر بهترین سیستم مدیریتی را داراست . اگر به دنبال مدیران ناکارآمد هستید نگاهی به جهاد کشاورزی و نثر میثاق نیز بیاندازید که بازدهی مدیریتی و اقتصادی برای استان ندارند . از نظر آلودگی های زیست محیطی نیز کشت و صنعت های نیشکر به مراتب پاک تر پتروشیمی و صنایع فولاد هستند که آنها هم در این استان فعال هستند .
توسعه نیشکر آبرومند ترین ، اقتصادی ترین و صنعتی ترین بخش کشاورزی کشور است .

مدیران نالایق در ادارت کشاورزی بسیارند .
comment
حسین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۰۹ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۲
comment
2
3
comment ایکاش مسولین و نمایندگان واقع بینانه تر به شرکت توسعه نگاه می کردند.تنها شرکت موفق کشور در اوج تحریم. شرکتی که ظرف چند سال تولید رو از دویست هزار تن به بالای ششصد هزار تن رساند.و برنامه یک میلیوت تن شکر از شوره زارهای خوزستان معجزه ایی بود که هیچگاه دیده نشد.
اشتغال بیش از هیجده هزار نفر چیزی نیست که بشود بر ان سرپوش گذاشت.
حیف که تنها هنر ما ایرانی ها نخبه کشی است.صادقی به توسعه نیشکر نیاز ندارد بلکه این خوزستان و مردم شریفش هستند که نیاز به تخصص و تعهد ایم مدیر لایق دارند.قدر داشته هایمان رو بدانیم.
comment
اهوازی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۱۷ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۲
comment
2
2
comment دنبال سهم خواهی هست...متاسفم برات.
comment
استاد دانشگاه
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۰۰ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۲
comment
2
2
comment متنی در شبکه های اجتماعی دیدم که فاصله دانشی و مهارنی شهرداران کلانشهرهای ایران با شهردار اهواز نشان می داد. همین فاصله یا قدری بیشتر میان برخی وکلای مجلس استان، با آنچه دیگر نمایندگان کشور هستند، دیده می شود.
نماینده محترم مجلس ! امروز مدیر کارآمد در کلاس جهانی همچون سرمایه، ملیت ندارد و همه جا و همه کس در پی یافتن آن خود را به آب و آتش می زنند. باید از این سرمایه ها در استان و کشور استفاده نمایید. بروید برای وکلای خودتان هم که شده با این مدیران اتاق فکر تشکیل دهید، سرمایه گذار بیاورید. صنایع SMÈ مبتنی بر صنایع بالادستی همجوار را در شهرتان توسعه دهید.
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۰۸ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۲
comment
3
1
comment سایت خبری باوی نیوز » نامه ای به مهندس صادقی مدیرعامل توسعه نیشکر و فرهیختگان استان
http://bavi-news.ir/1395/08/%D9%86%D8%A7%D9%85%D9%87-%D8%A7%DB%8C-%D8%A8%D9%87-%D9%85%D9%87%D9%86%D8%AF%D8%B3-%D8%B5%D8%A7%D8%AF%D9%82%DB%8C-%D9%85%D8%AF%DB%8C%D8%B1%D8%B9%D8%A7%D9%85%D9%84-%D8%AA%D9%88%D8%B3%D8%B9%D9%87-%D9%86.html
نامه ای به مهندس صادقی مدیرعامل توسعه نیشکر خوزستان و فرهیختگان استان

جناب آقای مهندس صادقی
با سلام

میدانم در این روزها دل آزرده هستید و نگران آینده دستاوردهای چند ساله خود در این دیارید.

میدانم در تحیرید که در این دیار ملاک و شاخص عزل و نصب چیست؟

در تعجبید از اینکه شرکتی را در ورطه سقوط به شما تحمیل و جنابعالی با استعانت از خداوند یکتا و ظرف چند سال به آن حیات مجدد بخشیدید و اکنون که این شرکت در آستانه شکوفائی قرار گرفته، حدیث فراق برای شما سر می دهند.

جناب آقای مهندس، غرض از این مکتوب این است که می خواستم بگویم که نگران و متحیر نباشید چون مردم این مرز و بوم در نخبه کشی ید طولائی دارند. جنابعالی که عزیزتر از امیرکبیر نیستید. ما ملتی هستیم که علاقه وافر داریم که همیشه برای نسل بعد از خود خاطرات ناب می سازیم.

ما الان در حسرت امیرکبیر می سوزیم و همه با حسرت و دریغ و افسوس می گوئیم که اگر امیرکبیر را مهلت می دانند چه بهشتی می ساخت برای ما

نمی شود که نسل آینده بی خاطره باشد، باید افراد دلسوزی همانند شما قربانی شوند تا ما هم میراثی برای فرزندان خود داشته باشیم و گرنه حاصل عمرمان چه خواهد شد. ما هم باید همانند پدرانمان با سکوت و بی تفاوتی مرگبار خود امیرکبیرانی همچون شما را در مسلخ ببینیم و گرنه نسل آینده حسرت چه چیزی را بخورد.

جناب آقای مهندس صادقی، عزل جنابعالی پیام روشنی برای مدیران سراسر کشور دارد، که در این دیار به دنبال عملکرد نیستیم و قرار است پاشنه ها بر همان محور مهلک قدیمی بچرخد.

هر چند که طبق آخرین خبرها با درایت برخی از دلسوزان حکم عزل شما لغو گردیده اما بنظر مشکل ما در استان پابرجا خواهد بود و حتما در یورش های بعدی نسل آینده مان را بی نصیب نخواهیم گذاشت.

اما سخن آخر با فرهیختگان استان است.

آیا واقعا نخبه کشی در طول تاریخ مان نفعی برایمان داشته؟

امیدوارم فرهیختگان استان به دور از منفعت نگری و با مدنظر قرار دادن مصالح بلند مدت سرزمین خود، نشان دهند که می توانند به دور از حواشی و براساس شاخص های عملکردی، دوغ را از دوشاب بازشناسانند قادرند بساط نخبه کشی را از تارک فرهنگ عمومی مان بزدائیم.
۹۵/۸/۱۰
دکتر علیرضا دادگری نژاد
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۱۶ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۲
comment
0
0
comment http://www.daneshvaenergy.ir/
پایگاه خبری تحلیلی دانش و انرژی نوشت:


comment
دکتر علیرضا دادگری نژاد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۳۴ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۲
comment
1
2
comment با سلام
ضمن احترام به 18 نماینده خوزستان خصوصا نماینده محترم شادگان لازم دانستم بعنوان یک شهروند نکته مهمی را خدمتتان عرض نمایم.
دوستان در زمانی که شما تمام توان خود را مصروف عزل آقای مهندس صادقی که مدیری عارف و وارسته است و دوست و دشمن بر خلوص نیت ایشان صحه می گذارند ، می نمائید در دولت و مجلس اتفاق مهمی در شرف نهائی شدن است.
برادران عزیزم در زمانی که شما مشغول کارزار هستید نمایندگان سایر استانها ماههاست بی وقفه بدنبال سهم خواهی در برنامه ششم توسعه اقتصادی و اجتماعی هستند. استان خوزستان به دلیل همین اشتباهات سالهاست که نتوانسته از نمد 5 برنامه توسعه بعد از انقلاب برای خودش کلاهی را تدارک ببیند.
آیا شما هم می خواهید پای در مسیر پیشینگان خود بگذارید و بازهم استان خوزستان را محروم از منابع بودجه ای مناسب بنمائید.
بیائیم کمی منصف باشیم آیا اگر رتبه استان از لحاظ بیکاری و سایر معضلات در صدر قرار دارد ناشی از عملکرد شرکت توسعه نیشکر است (شرکتی که بدون استفاده از بودجه دولتی ، 20000 شغل مستقیم ایجاد نموده و تنها شرکتی است که مشغول بازپرداخت بدهی های خود به سیستم بانکی است) ، نمایندگان مردم معیارشان برای ارزیابی چیست؟ مردم خوشحال خواهند شد که شاخص های علمی و به دور از اغراض شخصی ملاک ارزش گذاری عملکردها باشد
مردم فهیم خوزستان در مقطع کنونی از نمایندگان خود انتظار دارند با استمداد از نخبگان علمی و اجرائی استان و تحلیل 11 برنامه توسعه (قبل و بعد از انقلاب) و عارضه یابی این برنامه ها و یافتن ریشه افول رتبه استان در بین سایر استانهای کشور (ظاهرا استان ما در رده های آخر 31 استان قرار دارد) و تشکیل کارگروههای مردم نهاد و استفاده از تجارب مدیران کارکشته ای همانند آقای مهندس صادقی که در طول عمر با برکت خود در صحنه های انقلاب ، جنگ و توسعه اقتصادی و اجتماعی تعهد و تخصص خود را نشان داده اند ، بتوانند با دستی پر به صحن مجلس و کمیسیون های تخصصی رفته و سهم مناسب استان را در برنامه ششم تثبیت نمایند.
اینجانب بعنوان فردی مستقل از 18 نماینده محترم خود در مجلس شورای اسلامی ، استدعا عاجزانه دارم که در ماه های آتی هم و غم خود را بر برنامه ششم توسعه بگذارند و بدانیم که اگر نمایندگان مردم در این دوره بازهم مثل اسلاف خود در سهم گیری کوتاهی نمایند تا سالها دیگر مجالی برای جبران وجود نخواهد داشت و آنگاه مردم از نمایندگان خود نخواهند پذیرفت که گناه کم کاری نمایندگان در ادوار گذشته را بر دوش مدیران صنعتی ، آن هم مدیران با عملکرد شفاف بگذارند
در پایان فقط یک نکته در متن آمده که باید روی آن کمی تامل کرد، نگارنده تاکید نموده اند که هر آمدنی رفتنی دارد، اگر اینطور است چرا برخی از نمایندگان اصرار دارند در چندین دوره در انتخابات شرکت نمایند و وظیفه نمایندگی را به عهده بگیرند و اصلا چه اشکالی دارد اگر یک نماینده یا مدیری توانا باشد سالها در مسند خود باقی بماند. در دنیای توسعه یافته ثبات مدیران کارآمد در عرصه های صنعتی ، تجاری ، فرهنگی ، ورزشی و ... اصلی انکار ناپذیر است.
ضمنا اینجانب و سایر دوستان همفکر خود آمادگی داریم تا در معیت نمایندگان محترم استان در مجلس باشیم تا با قدرت و صلابت و بدور از حاشیه پردازی جایگاه مناسبی برای توسعه استان خوزستان در برنامه ششم را رقم زده و با پیگیری نمایندگان و تلاش مدیران صنایع استان ، آینده روشنی برای فرزندان خود ترسیم نمائیم و این مهم با همدلی و هم زبانی همگانی و آشتی استانی و رفع کدورتهای شخصی میسر خواهد بود.
12/8/95 دکتر علیرضا دادگری نژاد
به امید رفع کدورتها در استان محروم خوزستان
پاسخ ها
comment
ازاده
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۲۹ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۶
comment
comment رفقا! نترسید بابا! حق مشاوره های آقایان دکتر( مدارک از خیابان [...]کیانپارس!) میرسه از یه طرقی! لازم نیست اینقدر دلسوز مدیر، ببخشید مردم باشید!! عجیبه که مواجب به خطر بیوفته چه افرادی سر بر میارن وشروع به نوشتن ودفاع میکنند!!! اکثرا اعضای هیئت مدیره ومشاوران اسمی ورسمی هستش!!
comment
کارگر فرهیخته
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۱۶ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۳
comment
1
3
comment از کجا تا به کجا رسیده ایم ، هنوز یادمان نرفته که جندماه یکبار 50% حقوق میگرفیتم آنهم نه از درآمد تولید شکر بله از محل فروش املاک ودارایی های شرکت ، ما همه بودیم اما فرمانده ای چون نسیم صادقی نداشتیم (یاد آن داستان نادر شاه افتادم که به یکی از سربازان شجاع خود گفت ، زمانی که محمود افغان به اصفهان حمله کرد تو کجا بودی گفت قربان من بودم ولی فرمانده ای چون شما نداشتم . اینکه تصور بشود این صنعت با هر دستی می چرخد کوته فکری محض است صادقی 6 سال تلاش نموده تا این صنعت ورشکسته را به کلاس جهانی برساند و ثابت کند ما می توانیم در میان مدیران خویش که بعضاً محاسن خویش را در این صنعت سفید کرده اند کسی پیدا نمی شود که خود را دراین قد و قامت ببیند چه رسد به کسانی که 45 سال سن دارند افراد 45 ساله در این صنعت بعضاًرئیس اداره یک واحد کوچک می باشند اما در پاسخ به شخن نماینده محترم شادگان که فرموده اند هر آمدنی یک رفتنی دارد به یادر جمله معروف ماهاتیر محمد (معمار بزرگ مالزی) افتادم که گفت دوره های 4 ساله ریاست جمهوری کشور ها ممکن است زمان مناسبی برای خراب گردن یک کشور باشد اما زمان مناسبی برای ساختن نیست او اشاره می کند برای اینکه مالزی ساخته شود برایش بیست سال تلاش نموده است وما معتقدیم برای اینکه توسعه نیشکر برای سرآمد شدن نیاز به فرماندهی همچون صادقی دارد در یک از کشت وصنعت ها ی تحت امرش ،مطالبات پیمانکاران بصورت هفتگی پرداخت میشود اگر در جایی از کشور ایران سراغ دارید معرفی نمایید در پایان عرض می نمایم کارکنان توسعه نیشکر زیر پرچمی غیر از پرچم صادقی سینه نخواهد زد مگر اینکه جز فراموشکاران باشیم
comment
نماینده کارکنان شاغل در شرکت توسعه نیشکر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۵۰ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۳
comment
2
2
comment جناب آقای ناصری نژاد و آقای الباجی محترم لطفا اگر بدنبال قدرت نمایی هستید جایی رو هدف قرار بدید که واقعا ضعف ازش میباره نه شرکت توسعه نیشکری که با آمدن مهندس صادقی از ورشکستگی نجات پیدا کرد کرد و به سوددهی رسید.اگر مدیری با سیاست های شخصی شما سازگار نیست دلیل بر ناکارآمدی و ضعف ایشون نیست.کارآمدی و یا عدم اون رو باید از پرسنل و کسانی که دلسوز این مجموعه هستند جویا بشید نه اینکه بر اساس حب و بغض های شخصی تیشه به ریشه این مجموعه عظیم بزنید. من به نمایندگی از کارمندان شاغل در این شرکت حمایت بی چون و چرای خودمون رو از آقای مهندس صادقی عزیز اعلام میکنم و به شما هشدار میدم که این اعمال سلیقه و قدرت شما در این مبحث چه بسا به ضرر استان و تمام شاغلان در این شرکت بشه و مسلما تبعاتش دامنگیر شخص شما نمایندگان محترم استان هم خواهد شد...
comment
حمیدوند
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۵۹ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۳
comment
0
1
comment شوشان نشان داد که باز هم منصفانه مطلب نوشته. هم سخنان نماینده را منتشر کرد و هم واقعیت های توسعه نیشکر را گفت و هم هشدار داد که این تغییرات خلق الساعه به ضرر استان است
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۵۹ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۳
comment
1
1
comment به هر حال نظر نماینده هم شرط است . نمایندگان نماینگان مردمن
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۰۰ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۳
comment
1
1
comment به هر حال نظر نماینده هم شرط است . نمایندگان نماینگان مردمن
comment
یک همراه
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۰۱ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۳
comment
0
2
comment شوشان اصلاح طلب افراطی ، زیرکانه نماینده شادگان را به نقد کشیده ...
comment
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۰۲ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۳
comment
1
1
comment نسیم صادقی مدیر پروازی است !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
comment
زیبا محمودی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۰۲ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۳
comment
1
1
comment احسنت به این کلام

جنجالی که در شرکت توسعه نیشکر در چند روز اخیر شکل گرفته و برکناری شبانه صادقی و صدور حکم مدیرعاملی کاظمی به عنوان جایگرین و آنگاه لغو حکم کاظمی در روز بعد ، تزلزلی را ایجاد کرده که ادامه آن، بزرگترین طرح کشاورزی و صنعتی استان را به سمت حاشیه سوق می دهد و پیامدهای منفی بر جای خواهد گذاشت.
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۰۴ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۳
comment
2
0
comment لغو حکم آقای کاظمی و ابقا و حضور مقتدرانه ی جناب آقای مهندس صادقی نشان از تدبیر و دوراندیشی مسئولان محترم خصوصا عزیزانی که در دولت تدبیر و امید افراد متعهد و متخصص و کارآمدی چون آقای مهندس صادقی را شناسایی و انتصاب ایشان موجبات رشد و شکوفایی کشاورزی و صنعت کشور را در خطه ی زرخیز خوزستان مهیا کردند ما پرسنل شرکت توسعه ی نیشکر حمایت همه جانبه ی خود را از آقای مهندس صادقی که شایستگی و درایت خودش را در این مسئولیت به اثبات رسانده اعلام مینماییم.
comment
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۰۵ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۳
comment
1
2
comment رییس مجمع نمایندگان خوزستان در گفتگو با شوشان: پیگیر عزل مدیرعامل توسعه نیشکر هستم

این یعتی دخالت آشکار !
comment
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۰۵ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۳
comment
1
2
comment رییس مجمع نمایندگان خوزستان در گفتگو با شوشان: پیگیر عزل مدیرعامل توسعه نیشکر هستم

این یعتی دخالت آشکار !
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۰۶ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۳
comment
2
2
comment تا کی صادقی می خواد مدیر باشه ؟! بسه دیگه ؟ مگه یه آدم تا چند سال باید به صندلی بچسبه ؟
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۴۲ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۳
comment
3
2
comment با سلام
جناب اقای ناصری و دیگر نمایندگان محترم استان
بهتر نیست بجای عزل مدیران کارامدی همچون مهندس صادقی همت بفرمایید 3000 پروژه ای ناتمام و راکد استان خوزستان را احیا و به اتمام برسانید نمایندگان دیگر استانها حتی برای به ثمر رسیدن یک پروژه چ کارهایی که نمیکنن ولی نمایندگان ما برای روشکستگی شرکتهای مثل توسعه نیشکر تلاش میکنن نگذارید نفرین هزاران کارگر و خانواده هایشان دامن گیر شما شود
comment
اصغری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۳۲ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۳
comment
0
0
comment باسلا م نماینده محترم شادگان لازم است ابتدا ثابت کندآقای مهندس صادقی که به اعتراف اکثریت پرسنل مدیری بسیار لایق وکار آمد است صلا حیت ادامه کار را ندارد وبعد از آن مدیری لایقتر وکار آمدتری را معرفی کند
comment
رضا احمدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۲۶ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۳
comment
0
0
comment جناب آقای ناصری شماان روز قافیه را باختید که مقابل دکتر مقتدایی احترام مقام ارشد استان را رعایت نکردین.شما آن روز اخلاق را به [...] گذاشتین که در دفتر استاندارجدید استان تحصن کردید،آیا شما که ملبس به لباس روحانبت هستید نمی دانستید که تحصن در نظام جمهوری اسلامی علیه ارکان دولت اسلامی حرام است.
آقای ناصری نژاد به احترام نمابندگان دیگر،به احترام مردم استان و به احترام مردم شریف شادگان دست از تندروی [...] و حاشیه سازی بردارید و نصایح جناب دکتر [...] را آویزه گوش کتید ،آقای نماینده [...]اینطوری [...]نمی شود
comment
مسعود ح
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۱۸ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۳
comment
0
0
comment خوبه قبل از هرگونه انتقاد از آقای دکتر کاظمی راجع به ایشان اطلاعاتی داشته باشین.ایشان مدیری قوی و کارامد میباشد.بنده به عنوان کارگر نیشکر هفت تپه به عینه شاهد تلاش شبانه روزی دکتر کاظمی بودم.و توانست بخش عضیمی از بدهی این شرکت ورشکسته قرق در بدهی را پرداخت کند.به خدا سوگند هیچ منفعتی از این تعاریف نمیبرم فقط میخوام بگم که دکتر کاظمی دسته کمی از مهندس صادقی ندارند.شخص دلسوز و مهربانی هستند.نمیگم که عزل مهندس صادقی عمل خوبی بوده هرچه مسئولین صلاح بدونن همون میشه ولی دکتر کاظمی هم مدیر واقعا لایقی میباشند.هرچه باشد بومی و اهل هنین دیار هستند.شخصی که به حرف یک کارگر ساده هم بها میداد.اگر هفت تپه رو خصوصی نمیکردند حالا حالاها دکتر کاظمی مدیرعامل هفت په میماند.یا عای
comment
نماینده جمعیت سران عشایر استان خوزستان زعیم المجاهدشیخ علی بن ناصر آل نبهان بنی ضبه
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۱۰ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۴
comment
0
0
comment موکب شهدای شهرآزادی در جاده اصلی اتوبان اندیمشک به شوش راه ‌اندازی شد
به همت کلیه اهالی ولایتمدار وکلیه مسئولین شهرآزادی وجامعه ولایتمدارعشایری، زائرسرا و موکب مرکزی شهدای شهرآزادی در جاده اصلی اتوبان اندیمشک به شوش راه ‌اندازی شد .
درراستای تحقق فرمایشات مقام معظم رهبری درخصوص برپایی کنگره عظیم وسراسری اربعین حسینی ،به همت اهالی ولایتمدار شهرآزادی موکب مرکزی شهدای شهرآزادی در جاده اندیمشک به شوش راه‌اندازی شد تا به زوار و عزاداران و ضیوف حضرت اباعبدالله‌الحسین(ع) خدمات ‌رسانی کند.
این موکب در اتوبان اندیمشک به شوش درمسیر طریق الحسین (ع) ورودی شهرآزادی قرار دارد وبصورت شبانه روزی به پذیرایی از مردم ولایتمدارایران اسلامی،اتباع خارجی ، کلیه استان ها و دیگر زوار می‌پردازد.
بانی ومسئول موکب مرکزی شهدای شهرآزادی در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: این موکب از سوی مردم ولایتمدار وسخاوتمند شهرشهیدپرور آزادی چندمین سال است که احداث و برپا شده است تا در ایام محرم و صفر به مردم و زوار و ضیوف ابا عبدالله الحسین (ع)خدمت کند.
زعیم المجاهدشیخ علی بن ناصر آل نبهان بنی ضبه با بیان اینکه همه دست‌اندرکاران موکب شهدای شهرآزادی در این مسیر فقط به عشق امام حسین (ع) و درراستای خدمت به شجره طیبه آل محمد (ص) به میدان آمدند، افزود: همه دوستان وبرادران از درآمد شخصی خود وبصورت کاملا خودجوش و مردمی برای این موکب هزینه می‌کنند.
مسئول ستاد اربعین حسینی شهرآزادی بخش مرکزی شهرستان اندیمشک بیان کرد: با عنایات ولطف الهی این موکب ازاول محرم تا پایان ماه صفربمدت 2 ماه برپا است و به عاشقان حضرت اباعبدالله‌الحسین (ع) خدمت می‌کند.
نماینده ولایی جمعیت سران عشایر استان خوزستان، ساعات برپایی موکب شهدای شهرآزادی را 24 ساعته اعلام کرد و افزود: در این موکب صبحانه،نهار،شام ، وهمچنین حلیم،آش،خرما،حلوا، چای، قهوه و شربت از زوار پذیرایی می‌شود.
وی درادامه گفت: این موکب و زائرسرا تعداد1هزارمنزل مسکونی و 35 مکان مذهبی ، فرهنگی واجتماعی درخصوص اسکان زائرین وهمچنین دارای دو پارگینگ بزرگ1- پارکینگ بیرونی بمساحت 10 هزارمتر 2- پارکینگ داخلی بمساحت 5 هزارمترمجهز به دوربین های مداربسته ودراین راستا سرویس های بهداشتی بصورت کامل ومجزادراختیارزائرین می باشد.
معتمد وامین شهرآزادی بخش مرکزی شهرستان اندیمشک با اشاره به اینکه مردم نیز نذورات خود را برای توزیع به این موکب می‌آورند، عنوان کرد: دراین راستا 500 برا در و500 خواهر مخلصانه و فی سبیل الله بعنوان کمیته های خادمین ضیوف الحسین (ع) در موکب شهدای شهرآزادی فعالیت دارند.
یاوربصیروسرافرازولایت ، زعیم المجاهدشیخ علی بن ناصر آل نبهان بنی ضبه درپایان افزود:ازهمکارهای خالصانه و صمیمانه خانواده های معظم شهدا، آیت اله موسوی جزایری نماینده محترم ولی فقیه دراستان ،کلیه نمایندگان مردم شریف خوزستان درمجلس خبرگان رهبری ، استاندارخوزستان،فرماندهی سپاه حضرت ولی عصر(عج) خوزستان،دکتر فریدون حسنوند نماینده مردم شریف شهرستان اندیمشک درمجلس شورای اسلامی ورییس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی ، امام جمعه، فرماندار،فرمانده سپاه ناحیه،فرماندهان انتظامی ونظامی،کلیه اعضای شورای تامین شهرستان اندیمشک،شهرداری وشورای اسلامی شهرآزادی،مهندس فریدون صالحی فرمدیرعامل سد ونیرو گاه کرخه، پایگاه مقاومت بسیج حضرت رسول اکرم(ص) وحوزه مقاومت امیرالمومنین(ع)،کلانتری ،کلیه مدارس ، مسجد ، هیئت های فرهنگی ومذهبی وکلیه مردم شهرولایتمدارآزادی تقدیر و تشکرکرد.
گفتنی است:مهندس حمیدرضا گودرزی مدیراجرایی وسخنگوی ستاد اربعین حسینی وزارت کشور طی پیامی رسمی ازسفیر صلح وسردار وحدت جامعه عشایری ایران اسلامی زعیم المجاهدشیخ علی بن ناصر آل نبهان بنی ضبه بانی و مسئول زائرسرا و موکب مرکزی شهدای شهرآزادی تقدیرو تشکرکرد.
ازطرف نماینده جمعیت سران عشایر استان خوزستان زعیم المجاهدشیخ علی بن ناصر آل نبهان بنی ضبه
شماره تماس: 09336420016
comment
مسعود ح
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۲۴ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۴
comment
0
0
comment خوبه قبل از هرگونه انتقاد از آقای دکتر کاظمی راجع به ایشان اطلاعاتی داشته باشین.ایشان مدیری قوی و کارامد میباشد.بنده به عنوان کارگر نیشکر هفت تپه به عینه شاهد تلاش شبانه روزی دکتر کاظمی بودم.و توانست بخش عضیمی از بدهی این شرکت ورشکسته قرق در بدهی را پرداخت کند.به خدا سوگند هیچ منفعتی از این تعاریف نمیبرم فقط میخوام بگم که دکتر کاظمی دسته کمی از مهندس صادقی ندارند.شخص دلسوز و مهربانی هستند.نمیگم که عزل مهندس صادقی عمل خوبی بوده هرچه مسئولین صلاح بدونن همون میشه ولی دکتر کاظمی هم مدیر واقعا لایقی میباشند.هرچه باشد بومی و اهل هنین دیار هستند.شخصی که به حرف یک کارگر ساده هم بها میداد.اگر هفت تپه رو خصوصی نمیکردند حالا حالاها دکتر کاظمی مدیرعامل هفت په میماند.یا عای
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۲۱ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۴
comment
0
0
comment با سلام و احترام به محضر کلیه مخاطبان بحث مدیریت شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی.

در هر شرکت بزرگ و هلدینگ تولیدی قطعا" ضعف ها و ناکارآمدی هایی هم نهفته و خفته است. اما آرامش و امنیت بیش از ۱۸/۰۰۰ خانوار از این استان در سایه و مدیریت فعلی رقم می خورد. بحث عزل شبانه و بدون تحقیق و تفحص و جهت دار به هیچ وجه راه گشای مشکلات و ضعف ها نمی باشد.
ضمن احترام به نماینده محترم شادگان بعرض می رساند نماینده شادگان که خود رییس مجمع نمایندگان استان می باشد باید کل مجموعه استان را در نظر بگیرد نه فقط شادگان را!
شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی هم از تولد تا کنون فقط بدست مدیریت چند پیرمرد تهرانی اداره می شود. هیچ گونه برنامه ای برای نیروی انسانی خوزستان ندارد. نیروهای بومی استان خوزستان فقط در سطوح پایین این شرکت مشغول بکار هستند و در واقع این شرکت با نیروهای مفت و ارزان ثروت هنگفتی را برای سرمایه گزار ایجاد می نماید.
لذا پیشنهاد می شود مدیریت توسعه نیشکر و صنایع جانبی قبل از اینکه از بیرون ترمیم شود خود نیز بایستی این ترمیم را از درون انجام می داد.
comment
بختیاری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۵۰ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۴
comment
0
0
comment متاسفانه دولت در خوزستان توانایی بکارگیری نیروهاش رو نداشت و همه مدیران غیرهمسو از دولت قبل برسرکارهستن نمونش شرکت نفت و مناطق نفت خیزجنوب هست عمر دولت تمام و فقط بایدگفت متاسفم
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۰۹ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۵
comment
0
0
comment میشه بگید آقای کاظمی جه رزومه مثبتی داشته ؟؟
تو لوله سازی و نیشکر هفت تپه چه عملکرد مثبتی داشت ؟؟
نیشکر هفت تپه رو [...] !!!
حالا بیاد مدیرعامل کل نیشکر بشه ؟؟
comment
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۳۰ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۵
comment
0
0
comment بنده به عنوان یکی از کارکنان این شرکت گواهی میدم که از زمانی که آقای صادقی مدیریت این شرکت را بعهده گرفته تحول بزرگی در آن رخ داده و امروز ما به خود می بالیم که در چنین شرکت عظیمی مشغول به کار هستیم.این را میدانم که کلیه روستاهای اطراف شرکت دچار تحول شده و از آن منتفع می شوند.تولید شکر از 300 هزارتن به 600 هزار تن رسیده.کمربند سبز اطراف استان به مساحت 80 هزار هکتار نیز هدیه این طرح عظیم به استان است.این شرکت آویزون بودجه ملی نیست و روی پای خودش ایستاده است.متاسفم برای نمایندگانی که بدون تحقیق و صرفا برای اینکه خودی نشان بدهند دست به این چنین کاری زدند.
comment
خرمشهر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۳۸ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۵
comment
0
0
comment مهندس صادقی تا پای جان باشما خوایم بود ودر صورت رفتن شما ماهمه جان می بازیم....
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۰۸ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۵
comment
0
0
comment اقای ناصری نماینده محترم شادگان دیگر نمایندگان استان براتون متاسف هستیم که بدون دلیل دنبال برکناری مدیرانی همچون مدیر دلسوز صادقی هستی شما به دنبال [...] بوده و بودید برای نماینده [...]خیلی متاسف هستم [...]
comment
ستار
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۰۸ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۵
comment
0
0
comment جناب آقای مهندس صادقی خوب می دانم که آزرده خاطرید ولی این را هم بدان که قلب 18000 نفر پرسنل زحمتکش و دلسوز شرکت توسعه نیشکر نیز جریحه دار شده است. شما کسی هستی که شرکت را از ورطه ورشکستگی نجات دادی و ناجی کارگران بی ادعا خوزستان از بیکاری و درماندگی هستی البته این را باید نمایندگان به اصطلاح دلسوز باید بدانند . اجر و پاداش شما فقط خداوند توانا و علیم می تواند جبران کند و از دست بندگان حقیر و سر تا پا تقصیر کاری ساخته نیست و نیک می دانم که حضرتعالی خللی به دل راه نخواهید داد و پیگیریها و امورات را بهتر از قبل ادامه خواهید داد تا ان شاء الله بهتر از قبل چرخه تولید شکر و محصولات جانبی رو به جلو و پیشرفت باشد. درود بر غیرت و پشتکار و توان و قلب رئوف و مهربانت
comment
حمید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۱۸ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۵
comment
0
0
comment همه نیک و خوب می دانیم که آقای صادقی لیاقتش در حد استاندار و وزیر می باشد نه مدیر عامل یک شرکت . این بود جواب کسی که زحمت می کشد و با دل و جان کار می کند.
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۴۵ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۷
comment
0
0
comment الان تنها مشکل استان ما فقط شرکت توسعه نیشکر است که انشاله با برکناری مهندس صادقی دیگه همه چی بر وفق مراد خواهد بود .
comment
جوابیه به مطلب روزنامه نور خوزستان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۴۸ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۴
comment
0
0
comment سلام
جوابیه به مطلت رونامه نور خوزستان در هفته نامه التزام منتشر شده است
لطفا منتشر فرمایید
http://eltezamnews.com/index.php/khoz/1617-2016-11-13-22-53-04
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار