شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۵۷۸۱۸
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۳
انجمن شعر جوان اهواز برگزار کرد ؛
آیین رونمایی از کتاب "به این حال بد عادت کن" نوشته محمدنویری با حضور جمع کثیری از شاعران و فرهنگ دوستان و ترانه سرایان استان برگزارشد.
شوشان: انجمن شعر جوان اهواز که از بهار سال 94 با مدیریت نبراس میرابیان ،فعالیت خود را در شاخه فعالیتهای فرهنگی هنری بنیاد خوزستان شناسی آغاز کرد و بعد از آن تاریخ هر سه شنبه دریک جلسه ی خوانش و نقد و بررسی شعر پذیرای قدوم شاعران گرانقدر بوده در روز سه شنبه 11 آبان ماه 1395  ساعت 18_21 در پلاتو مجموعه فرهنگی هنری قاف واقع در خیابان 5 شرقی کیانپارس ، آیین رونمایی از کتاب "به این حال بد عادت کن" نوشته محمدنویری با حضور جمع کثیری از شاعران و فرهنگ دوستان و ترانه سرایان استان  برگزارشد.

در این برنامه ابتدا محمدنویری به صحبت در رابطه با دغدغه های شخصی و کتاب ترانه های خود پرداخته و یکی از ترانه های کتاب رابرای حاضرین قرائت کردند.

در ادامه مرتضی حیدری آل کثیر و فردین کوراوند به نقد و بررسی کتاب _ از اسم کتاب تا طرح روی جلد وبررسی جزء به جزء ترانه ها و ذکر نکات مثبت و منفی  _پرداختند  و مدیرانجمن شعرجوان اهواز با اهدای هدایایی به رسم یاد بود این گرامیان رامورد تقدیرو تشکر قرار دادند .

در ادامه نقد ایمان عباس پی به کتاب آقای محمد نویری توسط آقای نبراس میرابیان در جلسه خوانده شد. پس از جلسه ی پرسش و پاسخ حضار با آقای محمدنویری و اهدای لوح یاد بود انجمن شعر جوان اهواز به ایشان ،جلسه با پذیرایی ،گرفتن عکسهای یادگاری و جشن امضای کتاب  به پایان رسید.









نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار