شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۵۷۸۲۹
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۹
فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران با تاکید بر اینکه صدور روادید در گذرگاه‌های مرزی برای مراسم اربعین انجام نخواهد شد گفت: وضعیت امورات گذرگاه‌های مرزی برای انجام این مراسم بسیار مطلوب و مناسب است.

سردار حسین اشتری فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران و هیات همراه شامگاه چهارشنبه با حضور در بیت نماینده ولی فقیه در استان خوزستان با حضرت آیت‌الله موسوی جزایری دیدار و به ارائه گزارشی پیرامون پیاده‌روی میلیونی اربعین حسینی و زیرساخت‌ها و خدمات انجام شده پرداخت.

در ابتدای این دیدار وی گزارش مشروحی از فعالیت‌های انجام شده توسط تمامی نهادهای این دستگاه ارائه کرده و با اشاره به مراحل صدور روادید زائران اربعین حسینی اظهار داشت: نیروهای دست‌اندرکار به صورت سه شفیت در حال انجام فعالیت هستند.

وی با تاکید بر به عدم صدور روادید در گذرگاه‌های مرزی تصریح کرد: با توجه به ازدحام و حجم بالای درخواست‌های صدور روادید، زائران حسینی پیگیری این امر را به روزهای منتهی به اربعین حسینی نسپارند.

فرمانده نیروی انتظامی به تمهیدات و تدابیر اندیشیده شده از سوی راهنمایی و رانندگی اشاره و در رابطه با سایر آمادگی‌های نیروی انتظامی بیان داشت: مباحث امنیتی با هماهنگی تمامی دستگاه‌های نظامی انجام شده و وضعیت امورات گذرگاه‌های مرزی بسیار مطلوب و مناسب است.

اشتری حفظ امنیت، آرامش و آسایش هموطنان را وظیفه ذاتی پرسنل نیروی انتظامی دانست و افزود: نیروی انتظامی با تمام قوا وارد عرصه خدمت‌رسانی به زائران اربعین حسین شده و اقدامات لازم در استان خوزستان نیز انجام شده است.

وی در پایان به نقش تأثیرگذار حضرت آیت‌الله موسوی جزایری در ساماندهی مسائل مربوط به اربعین حسینی اشاره و ضمن یادآوری خاطراتی از دوران دفاع مقدس خاطرنشان کرد: وی همواره دلگرمی رزمندگان اسلام در منطقه بوده و اکنون بازوی توانمند مقام معظم رهبری در خطه ولایت‌مدار خوزستان هستند.

برچسب ها: اربعین ، روادید
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار