اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۵۸۰۵۹
تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۸
تیم‎های تکواندو "الف" و "ب" خوزستان در هفته‎های یازدهم و دوازدهم لیگ نونهالان دختر کشور روی شیاپ‎چانگ رفتند.
 
رقابت‌های هفته‎های یازدهم و دوازدهم از هفتمین دوره لیگ نونهالان دختر کشور "جام شکوفه‌های تکواندو" روز گذشته (جمعه) با حضور 273 تكواندوكار و در قالب 16 تیم در خانه تکواندو در تهران برگزار شد که طی آن تیم خوزستان "الف" به دو برد دست یافت و تیم خوزستان "ب" نیز متحمل یک شکست و صاحب یک‎ پیروزی به لطف حاضر نشدن تیم حریف شد.
 
در مسابقات هفته یازدهم تیم خوزستان "الف" موفق شد تیم هیات تکواندو جنوب‌غرب را با نتیجه 7 بر 3 شکست دهد و سپس در دیدار هفته دوازدهم خود نیز 6 بر 4 تیم هیات تکواندو شهرستان سرخه را مغلوب کرد تا با کسب پنج برد تیمی از 11 مسابقه و 15 امتیاز، در رده‎ی نهم جدول رده‎بندی قرار گیرد.
 
دیگر نماینده استان یعنی تیم خوزستان "ب" نیز در مسابقه هفته یازدهم خود مقابل تیم باشگاه ساعی 8 بر 2 نتیجه را واگذار کرد و سپس در مسابقه هفته دوازدهم به لطف حاضر نشدن تیم هیات تکواندو استان یزد، 10 بر صفر برنده اعلام شد.
 
این تیم هم‎اکنون با دو برد و 10 باخت تیمی از 12 مسابقه و با 6 امتیاز، جایگاه سیزدهم جدول رده‎بندی را در اختیار دارد.
 
همچنین تا پایان هفته دوازدهم، تیم لوازم خانگی کن با کسب 31 امتیاز همچنان در صدر جدول باقی ماند، تیم هیات تکواندو قائم‌شهر با کسب 28 امتیاز و تفاضل 58 در رده دوم جدول رده‌بندی قرار گرفت و تیم حوزه جنوب‌شرق با همین تعداد امتیاز  و تفاضل 54، سوم شد.



برچسب ها: تکواندو بانوان
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار