شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۵۸۰۸۰
تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۳۹۵ - ۲۳:۵۳
فرماندار هندیجان:
فرماندار هندیجان گفت: به مناسبت اربعین حسینی همایش با کاروان عشق از شیرخواره تا سه‌ساله‌ی حضرت سیدالشهدا (ع) در شهرستان هندیجان برگزار شد.
محمد مهدی صادقی: سید مهران رفیعی در گفت‌وگو با خبرنگار شوشان در بندر هندیجان، اظهار داشت: نقش به بانوان زینبی در تربیت نسل زمینه‌ساز ظهور حضرت مهدی (عج) بسیار پررنگ‌تر و مهم‌تر است.

وی افزود: از بانوان شهرستان تشکر می‌کنم که با حضور در این مراسم معنوی ارادت خود را به اهل‌بیت (ع) و کاروان داغ‌دیده حضرت سیدالشهدا (ع) نشان دادند.

فرماندار هندیجان بیان کرد: این مراسم ویژه بانوان، شیرخوارگان و سه سال‌ها بود به همه فرزندان عزیز لباس متحدالشکل داده شد تا در این مراسم شرکت کنند.

وی گفت: کاروان عشق حسینی مهم‌ترین درس آن عزت، صلابت، کرنش نکردن در مقابل ظالمیان و مستکبران است و باید همواره عزتمندانِ زندگی کنیم.

رفیعی عنوان کرد: در مکتب شیعه یا اهل‌بیت عصمت و طهارت (ع) هیچ‌گونه ذلتی وجود ندارد، ذلت پذیری برای شیعیان خوار و ننگ است. حضرت سیدالشهدا (ع) در روز عاشورا فرمود: خدا، حضرت رسول (ص) و مؤمنین ذلت پذیری از دشمن را برای ما نهی کرده‌اند.

وی افزود: ما ملت بزرگ ایران و شیعیان جهان هیچ‌گاه ذلت هیچ مستکبری را نمی‌پذیریم و با تمام وجود با ظالمیان می‌جنگیم و به امید خداوند منان پیروز و سربلند هستیم.
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار