اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۵۸۱۵۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۵ - ۱۸:۲۵
مدیر آموزش‌ و پرورش رامهرمز:
اخراج دانش‌ آموزان روستای شهرک شهید رایگانی بخش ابوالفارس رامهرمز به دلیل عدم پرداخت کمک مالی به مدرسه صحت ندارد
مدیر آموزش‌ و‌ پرورش رامهرمز گفت: اخراج دانش‌آموزان روستای شهرک شهید رایگانی بخش ابوالفارس رامهرمز به دلیل عدم پرداخت کمک مالی به مدرسه صحت ندارد.

زاهد ممبینی در خصوص خبر اخراج دانش‌آموزان مدرسه روستای شهرک شهید رایگانی بخش ابوالفارس رامهرمز به دلیل پرداخت نکردن کمک مالی، اظهار کرد: خبر اخراج دانش‌آموزان صحت ندارد؛ ظاهراً مدیر مدرسه به دلیل عدم پرداخت هزینه بیمه از سوی یکی از دانش‌آموزان، کج‌سلیقگی به خرج داده است که البته این دانش‌آموز هم‌اکنون در مدرسه خود مشغول به تحصیل است.

وی افزود: این دانش‌آموز موضوع را به اولیاء اطلاع داده و این مطلب در فضای مجازی منتشر شده است، اما حقیقت این است که دانش‌آموزی از مدرسه به‌دلیل عدم پرداخت کمک مالی اخراج نشده است؛ مدیر مدرسه نیز برای ارائه توضیحات درباره این موضوع به بازرسی احضار شده است.

مدیر آموزش‌وپرورش رامهرمز خاطرنشان کرد: در بحث کمک‌های مردمی به مدیران تمام مدارس گفته شد که از 2 گروه نباید کمک مالی دریافت کنند؛ یک گروه، افرادی که توان مالی مناسبی ندارند و دیگری افرادی که نمی‌خواهند به مدرسه کمک کنند؛ همچنین به تمام مدیران تأکید شده است که اگر دانش‌آموزی استطاعت مالی ندارد، هزینه‌های او را آموزش‌وپرورش پرداخت می‌کند تا مبادا به این افراد فشار وارد شود.
 
comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
comment
comment
سواری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۳۲ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۷
comment
0
0
comment دو هفته قبل به یکی از مدارس واقع در منطقه گلستان اهواز جهت ثبت نام فرزندم مراجعه کردم اما در کمال ناباوری مدیر مدرسه ثبت نام فرزندم را موکول به پرداخت 200هزار تومان کمک به مدرسه اعلام کرد .در صورت لزوم حاضر به ارائه شماره تلفن ونام مدرسه ومدیر آن هستم.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار