اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۵۸۲۵۴
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۳
هرچد در سطح جهانی از موفقیت تیم شمشیربازی ایران به عنوان یک شگفتی یاد می شود اما اکثر رسانه های ورزشی...
تیم ملی شمشیربازی سابر ایران در ساعات پایانی یک شنبه شب به افتخاری مثال زدنی رسید. آنها برای اولین بار در تاریخ قهرمان جهان شدند و در این مسیر کره جنوبی و آمریکا را شکست دادند. یک قهرمانی که چندان مورد توجه رسانه ها قرار نگرفت. 

به گزارش عصرایران ، درخشش در شمشیربازی ایران پیش از المپیک با مجتبی عابدینی شروع شده بود. کاپیتان تیم ملی که مدام رکورد می شکست در المپیک هم اگر خوش شانس می بود یک مدال خوشرنگ طلایی برای کاروان ایران به ارمغان می آورد. 

با این همه ناکامی او و تیم ملی در المپیک شب گذشته با قهرمانی در جهان جبران شد. آنها در فینال ایتالیا بردند و پیش از آن هم کره جنوبی و آمریکا را برده بودند تا با شایستگی در رتبه اول جهان بیاستند. 

رتبه اولی که چنان با اقبال رسانه ای مواجه نبود. هرچد در سطح جهانی از موفقیت تیم شمشیربازی ایران به عنوان یک شگفتی یاد می شود اما اکثر رسانه های ورزشی اهمیت زیادی برای این قهرمانی قائل نبوده اند و این مساله را می شود در گستردگی پرداخت به این خبر پیدا کرد. 

در اصل هیچ کدام از روزنامه های ورزشی صفحات خود رابرای مشخص شدن نتیجه فینال نگه نداشتند و به همین دلیل همه آنها امروز به مراسم تشییع منصورپورحیدری پرداخته اند. 

این در شرایطی است که کمتر از 4 سال دیگر مسابقات المپیک برگزار می شود و دوباره چشم امید همه به رشته هایی چون شمشیربازی است که بیایند و نام ایران را در رده بندی بالا بکشند . چون فوتبال مدت هاست که حتی به المپیک نرسیده. 

برچسب ها: شمشیربازی
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار