شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۵۸۲۸۱
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۵
معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش خوزستان:
معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش خوزستان اظهار کرد: عدم گرایش دانش آموزان به رشته ریاضی نگران کننده است و دانش آموزان و خانواده ها باید بدانند که ریاضی پایه تمام درس هاست.

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش خوزستان، جمشید کمایی در گردهمایی معاونین آموزش متوسطه نواحی و مناطق 40 گانه خوزستان اظهار کرد: معاونین آموزش متوسطه  استان باید ضمن تشکیل  کمیته یا کارگروه های پیشرفت تحصیلی ، مدرسه را هدف اصلی خود قرار دهند  و از مدارس غیرانتفاعی ، تیزهوشان و شاهد نیز همانند مدارس عادی بازدید به عمل آورند تا بهتر و زودتر به اهداف آموزشی خود برسیم.

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش خوزستان آمار ثبت نام دانش آموزان را در رشته ریاضی 13/8 ، رشته علوم تجربی 8/30 ، رشته انسانی 99/27 ، فنی حرفه ای 61/13 و کاردانش 9/18 درصد بیان داشت و نسبت به درصد پایین دانش آموزان رشته ریاضی در استان ابراز نگرانی کرد.

وی همچنین در خصوص  استقرار پایه دهم و اهمیت آن به لحاظ سال اول اجرای سند تحول بنیادین در دوره ی دوم متوسطه توضیحاتی ابراز کرد و در ادامه گفت: 62 هزار دانش آموز پایه نهم داشتیم که در متوسطه اول و بر اساس آخرین آمار  49/67 درصد  این دانش آموزان ادر بخش نظری و 51/32 درصد در بخش مهارتی سازماندهی شدند.
کمایی خاطر نشان کرد: با توجه به تأکید بر توزیع متوازن بین شاخه ای و رشته ای و مشکلات و چالش های فرارو  با تلاش و بسیج عمومی همه  قسمت های آموزش و پرورش در خوزستان به بهترین نحو و کم ترین تنش به ثمر رسید و مشکلات آن مرتفع شد.

کمایی همچنین در خصوص توسعه متوازن، تجزیه و تحلیل نتایج امتحانات ، کلاس های کنکوری و پیشرفت تحصیلی و ثب گردهمایی معاونین آموزش متوسطه نواحی و مناطق 40 گانه خوزستان در راستای تبیین و تشریح برنامه های این معاونت در اهواز گرد هم آمدند ت نام در سامانه سناد و سیستم صدور ابلاغ توصیه ها و پیشنهادهایی را به معاونین متوسطه استان ارایه داد.
گردهمایی معاونین آموزش متوسطه نواحی و مناطق خوزستان در راستای تبیین و تشریح برنامه های این معاونت در اهواز برگزار شد.

برچسب ها: جمشید کمایی
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار