نماینده اهواز و عضو فراکسیون رهروان ولایت مجلس شورای اسلامی گفت که آیت‌الله مهدوی کنی بهترین گزینه وحدت برای اصولگرایان خواهد بود. "> آیت الله مهدوی‌کنی بهترین محور برای وحدت اصولگرایان است
شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۵۸۳۶
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۱ - ۰۹:۲۴

نماینده اهواز و عضو فراکسیون رهروان ولایت مجلس شورای اسلامی گفت که آیت‌الله مهدوی کنی بهترین گزینه وحدت برای اصولگرایان خواهد بود.

سیدشریف حسینی اظهار کرد: برای این‌که اصولگرایان در انتخابات ریاست‌جمهوری به نتیجه مثبتی برسند، شرایط لازم، دستیابی به وحدت در بین اصولگرایان است و به این منظور کسانی که متولی این حرکت هستند، باید به میدان بیایند و این وحدت را ایجاد کنند، زیرا مطمئنا اگر انشقاقی وجود داشته باشد، پیروزی حاصل نخواهد شد و همه باید یک جا باشند و بر سر یک شخص واحد به جمع‌بندی برسند.

وی افزود: این‌که ابتدا سه نفر جمع شوند و بگویند هر کس می‌خواهد به ما بپیوندند، موضوعی است که شاید برخی عزیزان اصولگرا آن را نپذیرند، بنابراین این اتحاد باید توسط متولیان امر و بزرگان ایجاد شود. ما هم امیدواریم مسیر طوری پیش برود که اصولگرایان در مورد یک نفر به وحدت برسند.

حسینی با بیان این‌که در صورت وحدت اصولگرایان در مورد یک کاندیدا، آنها پیروز انتخابات خواهند بود، تصریح کرد: شخص آقای مهدوی‌کنی می‌تواند این محوریت را داشته باشد و اصولگرایان را به این سمت هدایت کند که این وحدت ایجاد شود به شرط این‌که نامزدهای انتخابات هم کمک کنند و قدری از خواسته‌های شخصی‌شان کوتاه بیایند و به سمت اتحاد حرکت کنند.

این عضو فراکسیون رهروان ولایت با تاکید بر این‌که اصولگرایان در صورت عدم دستیابی به وحدت متضرر خواهند شد، گفت: اگر وحدت حاصل نشود، رقبای مقابل ما برای خود برنامه‌ریزی‌هایی دارند و این باعث می‌شود پیروزی اصولگرایان تحت‌الشعاع قرار گیرد.

وی در پایان با بیان این‌که زمینه برای وحدت اصولگرایان فراهم است، گفت: به نظرم با محوریت آیت‌الله مهدوی کنی، نظر اصولگرایان هم قابل جمع است و این زمینه بین اصولگرایان وجود دارد، زیرا هدف یکی است و تنها نیازمند یک محور است که آیت‌الله مهدوی کنی بهترین محور خواهند بود.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار