اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۵۸۳۶۲
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۵ - ۲۱:۴۰
یرکل میراث فرهنگی خوزستان خبر داد:
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خوزستان از آمادگی میراث فرهنگی برای ارائه‌ی خدمات به زوار اربعین حسینی خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری خوزستان، خسرو نشان اظهار کرد: با توجه به نزدیک شدن به ایام سوگواری اربعین حسینی و تردد زوار از دیگر مناطق کشور به سمت مرزهای شلمچه و چذابه، این اداره‌کل جهت پذیرایی و اسکان زائران کربلا آمادگی کامل دارد.

وی افزود: این اداره‌کل با ایجاد پایگاه اطلاع‌رسانی در مرزهای چذابه و شلمچه با توزیع اقلام تبلیغاتی شامل کتابچه، نقشه و بروشور راهنمای گردشگری آماده‌ی استقبال از زائران عتبات عالیات در ایام اربعین حسینی است.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خوزستان با اشاره به راه‌اندازی 9 موکب در مسیر راهپیمایی زایرین به عتبات عالیات ادامه داد: همزمان با ایام سوگواری اربعین حسینی، اداره‌کل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری خوزستان اقدام به برپایی 9 موکب در موقعیت‌های جغرافیایی مختلف کرده است. 

نشان اضافه کرد: این موکب‌ها در شهرستان‌های خرمشهر- مرز شلمچه، خرمشهر- ابتدای میدان مقاومت، خرمشهر- میدان فرودگاه، شوش- سه راهی عبدالخان، مسیر بین حمیدیه تا کوت سید نعیم، کیلومتر 5 مسیر اندیمشک، دشت آزادگان مرز چذابه، شادگان- سه راهی دارخوین و کارون- کوت عبدالله به مدت 9 شبانه روز از 25 آبان‌ تا سوم آذرماه آماده‌ی خدمت رسانی به زوار هستند.
وی همچنین از راه‌اندازی نمایشگاه صنایع‌دستی در این روزها خبر داد و گفت: چهار غرفه‌ی نمایشگاهی صنایع دستی در مرزهای شلمچه و چذابه و بازارچه‌های مرزی دایر خواهد شد. 
نشان خاطرنشان کرد: همچنین چهار عدد از دفاتر خدمات سیاحتی و زیارتی استان برای صدور روادید برای زایرین مشغول به خدمت‌رسانی هستند.

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار