شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۵۸۳۷۴
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۵ - ۰۸:۰۶
 نماینده مردم خوزستان در خبرگان رهبری گفت: منطق حاکم برصنعت نفت منطق می توانیم و تکیه براعتماد به نفس باشد تا بتوانیم اهداف خود را برای استفاده هرچه بهتر از این ذخایر الهی محقق ساخته و به تعهدات خود نسبت به نسل های آینده عمل کنیم.

آیت الله سیدعلی شفیعی روز دوشنبه درآیین گشایش هشتمین نمایشگاه تخصصی ساخت تجهیزات صنعت نفت درخوزستان که با حضور معاون وزیر نفت و جمعی از مسئولان استان در باشگاه نفت برگزار شد اظهارکرد: قانون و قاعده اعتماد به نفس را به خصوص در صنعت نفت هیچکس نباید فراموش کند چرا که انسان با تکیه براعتماد به نفس می تواند جایگاه بالایی را برای خود مهیا سازد.

وی افزود: اعتماد به نفس نه تنها انسان را در برابر دشمنان بلکه درمقابل خود نیز واکسینه می کند چرا که در غیر این صورت، دشمن داخلی انسان را از پای در می آورد.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: افزایش تولید نفت از 800 هزار بشکه به حدود سه میلیون بشکه در روز در سال های اخیر نشان می دهد که این اعتماد به نفس در صنعت نفت ما وجود داشته و هیچکس نباید توهم ما نمی توانیم را داشته باشد.

وی بیان کرد: بزرگترین کارها در دنیا با اعتماد به نفس بالا صورت گرفته و مسائل پیچیده ای در این رابطه وجود دارد که باید همواره مورد توجه قرار گیرد. آیت الله شفیعی تصریح کرد: سال ها است که دشمن برای نفت و ذخایر زیرزمینی ما دندان تیز کرده و اهداف شومی را دنبال می کند و به همین دلیل باید با اعتماد به نفس دست دشمنان را کوتاه و خود از این ذخایر استفاده بهینه کنیم.

وی با بیان این که با بینش توانمندانه می توانیم به اهداف خود دست یابیم گفت: بشارت هایی که از ناحیه صنعت نفت برای کشور اسلامی ما وجود دارد همان چیزی است که دست اندرکاران این صنعت خواسته اند و اکنون به بخش اعظمی از آن دست یافته ایم.

نماینده مردم خوزستان درخبرگان رهبری گفت:عربستان سعودی به پشتوانه نفت جنایت های بزرگی را در منطقه مرتکب می شود و زمانی که بنا است دشمن از این نفت سوء استفاده کند چرا ما که هدفمان استفاده صحیح و بهینه از این صنعت است، از آن استفاده نکنیم. 

آیین گشایش هشتمین نمایشگاه تخصصی ساخت تجهیزات صنعت نفت در خوزستان روز دوشنبه با حضور معاون وزیر نفت و جمعی از مسئولان عالی رتبه وزارت نفت و شرکت های تابعه نفتی در خوزستان و سراسر کشور در اهواز برگزار شد.

نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار