اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۵۸۵۵۷
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۵ - ۱۸:۴۳
با حضور نماینده مردم شهرستانهای شوشتر و گتوند، فرماندار و سرپرست دانشکده علوم پزشکی درمانگاه تخصصی قلب در بیمارستان خاتم الانبیاء(ص) راه‌اندازی شد.
با حضور نماینده مردم شهرستانهای شوشتر و گتوند، فرماندار شهرستان و سرپرست دانشکده علوم پزشکی شوشتر، درمانگاه تخصصی قلب در بیمارستان خاتم الانبیاء(ص) برای ارائه خدمات سرپایی به بیماران قلبی راه‌اندازی شد.

به گزارش روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی شوشتر؛ سرپرست دانشکده در این باره اظهار کرد: این درمانگاه با هدف تکمیل مجموعه خدمات بیمارستان راه‌اندازی شده است.

دکتر فرهاد ابول نژادیان افزود: استقرار متخصصین قلب در بیمارستان خاتم الانبیاء(ص) باعث می شود که مشکلات رفت و آمد این نوع بیماران برای معاینات پزشکی تا حد زیادی کمتر شود.

وی ادامه داد: این کلینیک به دستگاههای اکوکاردیوگرافی ، تست ورزش، هولتر مونیتورینگ قلب ، دستگاه نوار قلب EKG،  مجهز شده و همه روزه پذیرای مراجعین محترم با تعرفه دولتی می باشد.

سرپرست دانشکده با بیان اینکه بیمارستان خاتم الانبیاء به دستگاه آنژیوگرافی نیاز دارد، تصریح کرد: نیکوکاران عرصه سلامت می‌توانند در این راستا به تکمیل تجهیزات بیمارستان کمک کنند و در تکمیل این پروژه ها دانشکده علوم پزشکی شوشتر را یاری نمایند.

ابول نژادیان در خصوص ارتقاء بیمارستان الهادی نیز خاطر نشان کرد: در آینده ای نزدیک بیمارستان الهادی از تک تخصصی به جنرال ارتقاء داده خواهد شد.

گفتنی است بیمارستانهای جنرال دارای بخش های اطفال، داخلی، جراحی عمومی و زنان می باشند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار