شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۵۸۶۴۱
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۷
 فرماندار شادگان گفت: همه دستگاه های اجرایی این شهرستان برای استقبال و پذیرایی از زائران اربعین حسینی در آمادگی کامل هستند.

 بهروز فرج اللهی عصر امروز پنج شنبه در حاشیه بازدید از مواکب مسیر پیاده روی اربعین حسینی در سه راهی خور دورق و دارخوین در جمع خبرنگاران اظهارکرد: توفیقی دست پیدا کردیم که یک سال دیگر در خدمت امام حسین(ع) و زوار اربعین باشیم و در این راستا تمام سعی خود را به کار می‌بندیم.

وی افزود: دستگاه های اجرایی و مواکب حسینی این شهرستان با عزم جدی برای فراهم کردن امکانات و زیرساختهای لازم به منظور خدمت به زوار اربعین حسینی مشغول خدمت رسانی هستند.

فرماندار شادگان ادامه داد: ستادهای مختلفی در سطح شهرستان شادگان برای استقبال و اسکان و پذیرایی تشکیل شده و علاوه بر این نیز ستاد مردمی در سطح شهرستان شکل گرفته ست.

وی با اشاره به عشق و ارادت مردم این شهرستان نسبت به ائمه اطهار(ع) گفت: همه دستگاه های اجرایی و مردم شادگان به صورت خودجوش آماده ارائه خدمات به زائرین اربعین حسینی هستند.

فرج اللهی در پایان با اشاره به فرصت باقی مانده تا اربعین حسینی از همه دستگاه های اجرایی شهرستان شادگان خواست با بسیج امکانات زیر ساخت لازم را برای تامین امکانات مورد نیاز زایران کربلای معلی در مسیر تردد زوار به طرف مرز شلمچه را فراهم کنند.

نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار