شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۵۸۷
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۳۹۱ - ۱۱:۵۰

شوشان: مديركل حج و زيارت خوزستان گفت: سهميه امسال استان خوزستان براي اعزام به حج تمتع 4 هزار و 350 نفر است و تاكنون 58 درصد زائران در كاروان‌ها ثبت‌نام كرده‌اند.

به گزارش شوشان، محمدعلي دل‌آرام در گفت‌وگو با ایسنا اظهار كرد: ثبت‌نام متقاضيان سفر به حج تمتع كه تا تاريخ 20 مردادماه سال 84 در بانك ملت سپرده‌گذاري كرده‌اند از تاريخ 17 فروردين‌ماه آغاز شده و متقاضيان تشرف مي‌توانند به دو صورت حضوري و غيرحضوري در كاروان‌ها ثبت‌نام كنند.

وي افزود: متقاضيان براي ثبت‌نام غيرحضوري مي‌توانند با مراجعه به سايت سازمان حج و زيارت به آدرس http://haj91.haj.ir ثبت‌نام خود را انجام داده و حداكثر تا 48 ساعت پس از آن نسبت به تحويل مدارك خود اقدام كنند.

دل‌آرام با بيان اين‌كه زائران در قالب 6 كاروان "مدينه بعد" اعزام خواهند شد، تصريح كرد: زائران پس از ثبت‌نام بايد مدارك خود را به مديران كاروان‌ها تحويل دهند. علاوه بر مدارك مورد نياز براي ثبت‌نام، داشتن گذرنامه بين‌المللي انفرادي كه تا پايان فروردين‌ماه 92 اعتبار داشته باشد الزامي است. زائراني كه گذرنامه ندارند و يا اين‌كه اعتبار گذرنامه آن‌ها كافي نيست بايد نسبت به دريافت و يا تمديد گذرنامه اقدام كنند.

مديركل حج و زيارت خوزستان خاطرنشان كرد: همه پروازها از سوي شركت ايران‌اير و از اهواز به مقصد جده انجام مي‌شوند.

وي تاكيد كرد: مديران كاروان‌ها در بيشتر شهرهاي استان مشخص شده‌اند و گروه‌بندي‌هاي متفاوتي انجام شده است، به اين ترتيب زائران براي مراجعه به مديران كاروان‌ها و تحويل مدارك مشكلي نخواهند داشت. در حال حاضر شهرهاي رامهرمز، ماهشهر، شوشتر، دزفول، انديمشك، بهبهان، خرمشهر، آبادان و شادگان داراي مدير كاروان هستند.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار