اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۵۸۷۵۷
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۵
شهردار اهواز در گفتگو با شوشان :
پروژه زیرگذر شریعتی با تمام سختی ها و مشکلاتی که برای ساکنان منطقه و کسبه داشت، انشاا... هفته آینده به بهره برداری می رسد...
شوشان: صبح امروز شهردار اهواز به همراه رییس شورا و جمعی از اعضای شورای شهر اهواز از روند تکمیل پروژه زیرگذر شریعتی اهواز بازدید کردند.

به گزارش شوشان ، شهردار اهواز به همراه مدیرعامل سازمان عمران شهری با حضور در میان ساکنان و کسبه اطراف زیرگذر شریعتی از صبر و حوصله آنها در اجرای این پروژه بزرگ شهری تقدیر و تشکر کرد.  

در این بازدید سید خلف موسوی گفت: پروژه زیرگذر شریعتی با تمام سختی ها و مشکلاتی که برای ساکنان منطقه و کسبه داشت،انشاا... هفته آینده به بهره برداری می رسد.

در این دیدار صمیمانه، شهردار اهواز به موانع و مشکلات در طول اجرای این پروژه اشاره کرد و گفت: در زمان اجرای این پروژه با مشکلاتی از جمله جابجایی دکل های برق فشار قوی،جابجایی خط لوله اصلی گاز شهری و تملک املاک موجود در مسیر آن مواجه بودیم و جا دارد از کسبه و ساکنان این محدوده به خاطر همکاری در اجرای این پروژه تشکر کنم.

وی تصریح کرد: احداث زیرگذر شریعتی در اهواز  به سرانجام رسیده و قطعا تجربه ای نو و ارزشمند برای شهر و شهرداری اهواز بشمار می رود. وی در پایان ضمن اظهار امیدواری از رضایت شهروندان جهت اجرای این پروژه مهم گفت: از زحمات کلیه افرادی که در طول این مدت بصورت مستمر و شبانه روزی در جهت هرچه بهتر و سریعتر به انجام رسیدن این پروژه همکاری داشتند تشکر و قدردانی می کنم.    

  

















comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۲
comment
comment
علب
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۲۴ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۳
comment
0
0
comment سلام خیلی عالیه خسته نباشید ولی عدم تملک .مسبر از لحاظ هندسی خیلی نامتقارن شده
comment
علی
|
-
|
۱۴:۲۸ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۴
comment
0
0
comment با عرض سلام زیر گذر خداروشکر تمام شد امام تملک رمپ شرقی ناتمام و نامتقارن شد به خاطر عدم تملک 4الی 5 پلاک منزل و مغازه
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار