شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۵۸۷۷۴
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۰

دکتر علی خدادادی قائم مقام رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز و مدیر گروه ایمونولوژی دانشکده پزشکی، از برگزاری همایش انجمن ایمونولوژی و آلرژی ایران از طریق ویدئوکنفرانس با دانشگاههای مختلف در روز پنج شنبه ٢٠ آبان ماه ٩٥ خبر داد.

 

وی در این خصوص گفت: به منظور افزایش سطح نگرش دانشجویان تحصیلات تکمیلی و افزایش توان علمی آنان، برنامه هایی با کمک انجمن ایمونولوژی در نظر گرفته ایم تا بتوانیم با استفاده از امکانات فضای مجازی و ویدئوکنفرانس به صورت دوره ای کارگاه ها و برنامه های آموزشی را با حضور اساتید برجسته سایر دانشگاه های علوم پزشکی برای دانشجویان برگزار نمائیم.

 

خدادادی تصریح کرد: اولین سری از این برنامه ها با عنوان "کاربرد سلول های بنیادی در درمان و ایمونوتراپی" از طریق ارتباط زنده به صورت ویدئوکنفرانس با حضور دکتر امیر علی حمیدیه فوق تخصص بیماریهای خون و سرطان کودکان و دبیر ستاد توسعه علوم و فنآوری‌های سلول‌های بنیادی در تهران برگزار شد.

 

وی گفت: در زمینه اشتغال دانشجویان تحصیلات تکمیلی و دغدغه های آنان نیز توسط انجمن ایمونوتراپی برنامه ریزی صورت گرفته که بزودی جلسه ای از طریق ویدئوکنفرانس برای آنان برگزار می شود.

 

مدیر گروه ایمونولوژی در پایان با بیان اینکه امیدواریم در آینده نیز این برنامه ها تداوم داشته باشد، اظهار داشت: این قبیل برنامه ها سبب افزایش ارتباط فرابخشی دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز شده تا از این طریق با طرح سوالات علمی خود پاسخ های مناسبی را دریافت کنند.

نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار