شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۵۸۷۸۹
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۹
رئیس آکادمی فوتبال صنعت نفت آبادان:
آکادمی و مدرسه فوتبال باشگاه صنعت نفت آبادان متعلق به همه مردم این شهرستان است.
 



رئیس آکادمی فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: آکادمی و مدرسه فوتبال باشگاه صنعت نفت آبادان متعلق به همه مردم این شهرستان است.

مظفر شاملی با رد شایعه منتشر شده از سوی برخی از افراد مبنی بر اینکه تنها شرکت نفتی ها اجازه ورود به آکادمی و مدرسه فوتبال صنعت نفت را دارند، افزود: انتشار این اکاذیب نتیجه ای جز به حاشیه کشیدن، تخریب و نادیده گرفتن اقدامات انجام شده در بر ندارد.

وی اظهار کرد: به طور قطع افرادی که از شرایط و حرکت خوب، مساعد و رو به جلو باشگاه صنعت نفت ناراحت هستند با انتشار مطالب خلاف حقیقت در شبکه های مجازی قصد ضربه زدن به تنها دلخوشی مردم آبادان را دارند.

شاملی تصریح کرد: در باشگاه و آکادمی صنعت نفت به روی همه مردم آبادان باز است و از تمامی دلسوزان فوتبال آبادان و باشگاه صنعت نفت دعوت می شود تا پیشنهادات و انتقادات سازنده خود را با ما در میان بگذارند.

رئیس هیئت فوتبال آبادان گفت: پس از صعود تیم صنعت نفت به لیگ برتر و کسب نتایج قابل قبول، عده ای در شبکه های اجتماعی قصد تخریب و بر هم زدن شرایط آرام حاکم بر باشگاه و تیم را دارند.

شاملی افزود: به طور قطع بروز چنین شرایط و فضایی نه تنها کمکی به کسب موفقیت های باشگاه نمی کند بلکه فضای مساعد حاکم بر تیم صنعت نفت را بر نیز برهم می زند و تیم را به حاشیه می کشاند.

وی تصریح کرد: در فصل گذشته ۱۹ بازیکن تیم های رده سنی آکادمی صنعت نفت آبادان به اردوهای تیم ملی دعوت شدند که از جمله آنها می توان به «محمدرضا غبیشاوی» اشاره کرد که در بازیهای‌ رسمی رده های سنی مختلف تیمهای ملی به میدان رفت.

رئیس آکادمی فوتبال صنعت نفت آبادان با بیان اینکه کمتر باشگاهی با بودجه و امکانات سخت‌افزاری موجود باشگاه صنعت نفت توانسته این تعداد بازیکن به تیم های ملی معرفی کند، گفت: همه ساله پیش از شروع مسابقات رده‌های سنی پایه، تست های استعدادیابی توسط مربیان این مجموعه که دارای بالاترین سطح مدرک مربیگری هستند، برگزار می شود و در نهایت بهترین و با استعدادترین بازیکنان به تیم های پایه صنعت نفت وارد شده و پرورش می یابند.

به گفته شاملی، حسین بغلانی، محمد زبیر نیک‌نفس، علی عبداله‌زاده، محمود داری زاده، مسلم مجدمی، محمد دریس و برخی دیگر از بازیکنان که در زمان حاضر در تیم فوتبال بزرگسالان صنعت نفت در مسابقات لیگ برتر حضور دارند پرورش یافته آکادمی صنعت نفت هستند.

وی افزود: در فصل جاری ۱۱۷ بازیکن در تیم های رده سنی امید، جوانان، نوجوانان، نونهالان زیر ۱۴ سال و نونهالان زیر ۱۳ سال صنعت نفت حضور دارند که تنها ۱۸نفر آنان یعنی چیزی معادل ۱۵ درصد از کل آنها را فرزندان کارکنان شرکت پالایش نفت آبادان تشکیل می دهند.

نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار