شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۵۸۸۶۵
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۵ - ۲۲:۰۲
همایون یوسفی نماینده اهواز : دولت عملگرایی را در دستور کار قرار دهد/ دولت براساس عقل و خرد گرایی حرکت کرده است
دولت روحانی توانسته است مشکلات کشور را با اتکا به عقل و اعتدال حل کند و همچنین بر اصول علمی چالش ها را کنترل و ثباتی در کشور ایجاد کند.



شوشان: نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دولت یازدهم توده مردم را درگیر حواشی نکرده است، عنوان کرد: انتظار داریم در سال آخر در زمینه رفع مشکلات معیشت مردم اقدامات عملی داشته باشد.

به گزارش خانه ملت ، همایون یوسفی  با اشاره به اظهارات اخیر رئیس جمهور در خصوص عمل به قانون اساسی، گفت: هر دولت ضعف و قدرتی دارد اما موضوعی که به طور مشخص در دوران دولت یازده دیده شد این بود که دولت براساس عقل و خرد گرایی حرکت و از اظهار نظر و اقدام هایی که توده های مردم را درگیر کند خودداری کرده است.

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی ادامه داد: دولت روحانی توانسته است مشکلات کشور را با اتکا به عقل و اعتدال حل کند و همچنین بر اصول علمی  چالش ها را کنترل و ثباتی در کشور ایجاد کند.

وی با اشاره به کنترل مشکلات اقتصادی توسط دولت اظهار داشت:  با ثبات سیاسی در سطح بین المللی شاهد ثبات اقتصادی در کشور هستیم اما همچنان مسائل اقتصادی از مهمترین دغدغه های مردم است.

یوسفی تاکید کرد: با روی کار آمده روحانی روند مثبتی در جهت حفظ آرامش در کشور به وجود آمده است که امیدواریم در آینده باعث بهبود زندگی و معیشت مردم شود

 نماینده مردم اهواز درمجلس شورای اسلامی اظهار داشت: از سوی دیگر این ثبات باید به ارتقا شاخص های اقتصادی بیانجامد و انتظار داریم دولت عملگرایی را در دستور کار قرار دهد./

برچسب ها: همایون یوسفی
comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۲
comment
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۵۰ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۳
comment
1
1
comment اتفاقا اقای دکتر مردم رو بدبخت کرد
نه اون دولت برای مردم عزیز خوزستان خیر داشت نه این دولت
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۵۹ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۳
comment
0
0
comment آقای دکتر پیگیر وضعیت انتقال آب باش
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار