شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۵۸۹۶۸
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۵ - ۲۱:۵۷
این بسته های فرهنگی - آموزشی با همکاری سازمانهای مردم نهاد و حمایت سازمان منطقه آزاد اروند تهیه و میان زائران توزیع شد.
 قائم مقام ستاد اربعین سازمان منطقه آزاد اروند از توزیع بیش از ۲۰ هزار بسته فرهنگی با عنوان «حجاب» در شلمچه همزمان با حضور زائران اربعین خبر داد.

سید مرتضی نعمت زاده در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: این بسته های فرهنگی - آموزشی با همکاری سازمانهای مردم نهاد و حمایت سازمان منطقه آزاد اروند تهیه و میان زائران توزیع شد.

وی با اشاره به تهیه و توزیع پوسترهای اربعین در سطح منطقه شلمچه افزود: با هماهنگی های انجام شده مکانی برای حضور هنرمندان نقاش در منطقه شلمچه در موقعیتی پیش از سالن مسافری در نظر گرفته شده تا آنان با حضور در این مکان بتوانند از حماسه حضور مردمی آثار ارزشمند هنری خلق کنند.

نعمت زاده همچنین با بیان اینکه پرچمها و بیرقهای فراوانی در مسیر زائران اربعین تهیه و نصب شده است، اظهار کرد: در حوزه رسانه نیز فضایی برای استقرار خبرنگاران همراه با تجهیزات و امکانات لازم فراهم شده است.

قائم مقام ستاد اربعین سازمان منطقه آزاد اروند با اشاره به تشکیل جلسات متعدد کمیته اطلاع رسانی این ستاد تصریح کرد: در این فضا امکاناتی همچون لپ تاپ، خدمات اینترنتی، وایرلس و سایر خدمات جانبی در اختیار خبرنگاران فعال منطقه آزاد اروند قرار داده شد و آنان در کمترین زمان ممکن به ارسال اخبار مربوطه به راهپیمایی حماسی و بزرگ اربعین مبادرت می کنند.

به گفته نعمت زاده، خبرنگاران منطقه آزاد اروند در بحث پوشش لحظه به لحظه اخبار، اتفاقات و جریانات خبری مرز شلمچه حضور و فعالیت مستمر و تاثیرگذاری دارند ضمن آنکه عکاسان نیز در ثبت وقایع راهپیمایی بزرگ اربعین فعالیت خوبی دارند.

نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار