اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۵۸۹۶۹
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۵ - ۰۸:۱۶
روسای جدید اداره راه و شهرسازی و راهداری و حمل و نقل مسجدسلیمان معرفی شدند
با تغییر ساختار ادارات کل راه و شهرسازی و تبدیل شدن راه و شهرسازی به دو اداره راه و شهرسازی و راهداری و حمل ونقل مهندس علی عیدیوندی به عنوان رییس جدید اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان مسجدسلیمان منصوب شد.


باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- با تغییر ساختار ادارات کل راه و شهرسازی و تبدیل شدن راه و شهرسازی به دو اداره راه و شهرسازی و راهداری و حمل ونقل مهندس علی عیدیوندی به عنوان رییس جدید اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان مسجدسلیمان منصوب شد. به گزارش سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان همچنین رسول کریمی نژاد به عنوان سرپرست جدید اداره راه و شهرسازی مسجدسلیمان منصوب و مشغول به کار گردید. کریمی نژاد پیش از این این به عنوان رییس اداره راه و شهرسازی اندیکا منصوب شده بود. طبق شنیده ها قرار است مهندس کورش دهنو به عنوان رییس اندیکا معرفی گردد. این جداسازی در راستای مصوبه شورای عالی اداری کشور انجام شده که بر اساس این مصوبه مجموعه راهداری که با مدیریت اداره کل راه و شهرسازی استان اداره می‌شد از این اداره جدا و به اداره کل حمل و نقل و پایانه‌های استان می‌پیوندد. تمامی وظایف راهداری و نگهداری راه‌ها و ابنیه و همچنین ایمنی راه‌ها از راه و شهرسازی منفک و جزو وظایف حمل و نقل و پایانه‌ها می‌شود.


لازم به ذکر است مهندس عیدیوندی همچنان به عنوان مجری جاده میان بر، مجری جاده کمربندی و مجری جاده مسجدسلیمان – اندیکا به کار خود ادامه خواهد داد.


نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار