اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۵۸۹۹۵
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۵ - ۱۸:۱۹
استاندارخوزستان:
تمهیدات لازم برای استقبال مطلوب و جابجایی زائران بازگشته از عتبات عالیات در دو مرز چذابه و شلمچه اندیشیده شده است.
 استاندار خوزستان با بیان اینکه مشکلی در تردد زائران اربعین حسینی در مرزهای این استان وجود نداردگفت: مرزهای خوزستان (چذابه و شلمچه) توان پوشش دو برابر ظرفیت فعلی زائران اربعین حسینی را دارد.

 غلامرضا شریعتی در بازدید از روند تردد زایران از مرز بین المللی شلمچه با اشاره به بسته شدن مرز مهران، گفت: دو مرز چذابه و شلمچه در خوزستان برای هر شرایطی آماده شده اند؛ کارهای اساسی انجام شده و آمادگی کامل برای تردد زائران اربعین حسینی را داریم.
وی افزود: تمهیدات لازم برای استقبال مطلوب و جابجایی زائران بازگشته از عتبات عالیات در دو مرز چذابه و شلمچه نیز اندیشیده شده است.
شریعتی درادامه گفت: زیر ساخت های کاملی از نظر جاده، پایانه مرزی، محل اسکان و سرویس دهی مواکب در این دو مرز فراهم است و آمادگی کاملی نیز در بخش گذرنامه وجود دارد. 
وی در ادامه از افزایش تردد زوار از مرز چذابه خبر داد و اظهارکرد: تعداد زائرانی که روز گذشته از مرز چذابه - به دلیل مراجعه زائران از مرز مهران - عبور کردند برای نخستین بار بیش از شلمچه بود.
استاندار خوزستان اظهارکرد: تاکنون بیش از 530 هزار زائر ایرانی و خارجی از مرز شلمچه و حدود 300 هزار زائر اربعین حسینی از مرز چذابه تردد کرده اند.
وی افزود: تاکنون 50 هزار زائر خارجی که بیشترین آنها از پاکستان، افغانستان و آذربایجان بودند، از مرز شلمچه راهی عتبات عالیات شدند.
استاندار خوزستان ادامه داد:هماهنگی خوبی برای بازگشت زائران بین دستگاه های مربوطه وجود دارد و نهادهایی همچون فرمانداری ها آمادگی کامل دارند.
غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان و حیاتی فرماندار ویژه خرمشهر از مرز بین المللی شلمچه دیدن و روند تردد زائران اربعین را از این مرز بررسی کردند.
مرز شلمچه از مبادی تردد زائران اربعین حسینی در 15 کیلومتری میدان مقاومت شهر خرمشهر قرار دارد.

برچسب ها: شریعتی ، زائران
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار