اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۵۹۱۶۰
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۹
تیم‌های سران جنوب اهواز و چهارم آذر اندیمشک جواز حضور در مرحله نهایی مسابقات لیگ برتر کبدی باشگاه‌های کشور را به دست آوردند.
 
به گزارش شوشان ، مسابقات گروه دوم مرحله نیمه نهایی یازدهمین دوره رقابت های لیگ برتر کشور، 26 و 27 آبان‌ماه به میزبانی اندیمشک برگزار شد.
 
در این مرحله تیم‌های سران جنوب اهواز، چهارم آذر اندیمشک، دهیاری محمد آباد گرگان و شهدای مدافع حرم مازندران با یکدیگر به رقابت پرداختند. 
 
 در پایان نیز تیم‌های سران جنوب اهواز، چهارم آذر اندیمشک و دهیاری محمد آباد گرگان به مرحله نهایی لیگ برتر کشور راه پیدا کردند.
 
محمد ساریخانی، نماینده فدراسیون کبدی و رییس کمیته داوران فدراسیون در خصوص این رقابت‌ها، گفت: قرار بود شش تیم در گروه دوم حضور داشته باشند که تیم های کرمانشاه و نقده از شرکت در مسابقات انصراف دادند.
 
وی با مثبت بر شمردن سطح این رقابت ها، عنوان کرد: این مسابقات با قوانین جدید داوری که در حاشیه مسابقات جهانی تصویب شد، برگزار شد.
 
نماینده فدراسیون کبدی با بیان این که مرحله پایانی لیگ برتر با حضور شش تیم برگزار می‌شود، گفت: این مرحله از مسابقات در یک گروه و به صورت رفت و برگشت برگزار خواهد شد.

برچسب ها: فدراسیون کبدی
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار