اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۵۹۱۷۷
تعداد نظرات: ۶ نظر
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۳
ادامه سفرهای تبلیغی احمدی نژاد ؛ اینبار به خوزستان/ ابهام در فضای سیاسی خوزستان/ سخنرانی احمدی نژاد مجوزی در استان ندارد / معاون سیاسی استاندار در گفتگو با شوشان:
سخنرانی احمدی نژاد آن هم بدون داشتن مجوز ، ابهاماتی زیادی را در فضای سیاسی استان ایجاد خواهد کرد...



شوشان: روز نهم شهریور 1395 ، جلسه مهمی در بیت رهبری برگزار می شود. در آن جلسه، محمود احمدی نژاد گزارشی از سفرهای استانی اش که با عنوان "تبیین انقلاب" انجام می شود را به رهبر انقلاب می دهد ؛ "تبیین انقلاب" نامی است که احمدی نژاد برای سفرهای تبلیغاتی اش نهاده است!

به گزارش شوشان، پس از ارائه این گزارش، رهبر انقلاب او را از ادامه فعالیت های انتخاباتی منع و تصریح می کنند که کاندیداتوری اش نه به صلاح خودش هست و نه به صلاح کشور.

احمدی نژاد، اما چه می کند؟ او دو هفته بعد از این ماجرا، سفرهای استانی اش را از سر می گیرد و این بار در روز 25 شهریور، با تبلیغات و هیاهوی فراوان به گرگان می رود و همانند سفرهای قبلی، به تبلیغات می پردازد. وی در آن سفر با کنایه به انتقاد از عملکرد دولت فعلی پرداخته و از عملکرد خود در طول 8 سال ریاست جمهوری دفاع کرد .

حالا بیش از دو ماه از جلسه مهم بیت رهبری می گذرد ، احمدی نژاد اینبار بعد از گرگان و مشهد ، مقصد سفرهای استانی خود را خوزستان همزمان با ایام اربعین حسینی و بازگشت زوار به کشور انتخاب کرده است. 

بنا بر خبر منتشر شده در کانال منتسب به رییس دولت‌های نهم و دهم،  این سفر در ادامه آنچه سلسله برنامه‌های بازخوانی خط امام (ره) و تبیین آرمان‌های انقلاب اسلامی عنوان شده، انجام می‌شود.

پیش از این نیز احمدی نژاد در فروردین ماه امسال ، در معیت سید شکرخدا موسوی نماینده سابق اهواز و چند نفر از مسئولین ، به خوزستان سفر کرد و در جمع راهیان نور در مناطق دفاع مقدس و یادمان شهدای شلمچه حضور یافت که سلاح جنگی در معرض دید یکی از محافظانش در آن زمان جنجال آفرین شد. 

در همین رابطه ، حسین علی حسین زاده سرپرست معاونت سیاسی استانداری خوزستان در گفت و گو با شوشان در خصوص سفر محمود احمدی نژاد به خوزستان گفت: در حال حاضر مشغله ما در استان خدمت رسانی به زوار حسینی است نه سفرمحمود احمدی نژاد! 

حسین زاده که با حکم وزیر کشور به عنوان مسئول ستاد چذابه به صورت شبانه روزی در مرز حاضر است، در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر اینکه چرا سخنرانی مجوز دار دانشگاه لغو می شود اما برای دو سخنرانی بدون مجوز احمدی نژاد مشکلی ایجاد نمی شود، تصریح کرد: من فعلا در مرز چذابه هستم و دغدغه اصلی استان سخنرانی احمدی نژاد نیست و برای اینکه بدانم احمدی نژاد چرا به استان خوزستان سفر می کند باید به اهواز بیایم.

با این وجود ، این سوال در اذهان عمومی ایجاد شود که دلیل این سفرهای ادامه دار پس از نهی رهبری چیست؟ البته گفته می شود سخنرانی احمدی نژاد در خوزستان از سوی هیچ نهادی مجوز ندارد. در حالی که سخنرانی های مجوزدار در استان خوزستان لغو می شود سخنرانی احمدی نژاد آن هم بدون داشتن مجوز ، ابهاماتی زیادی را در فضای سیاسی استان ایجاد خواهد کرد.




comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
انتشار یافته: ۶
comment
comment
اهوازیان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۴۵ - ۱۳۹۵/۰۸/۳۰
comment
0
0
comment ممانعت ازسخنرانی بدون مجوز!؟ احمدی نژاد ونصب بنرخبررسانی آن درخیابان هاومیدان های شهر,اراده وعزم جدی وشجاعت ودلیری می خواهدونگران ازدست دادن پست ومقام نبودن,جناب [...] و[...],مشکل این نیست که اهوازتشریف نداری ودر[...]هستید,ومی فرماییدبایداهوازباشم تاعلت سفراحمدی نژادرابررسی کنم.علت سفرمعلوم است وبی عملی [...] شماهم معلوم!
comment
محمد امین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۵۸ - ۱۳۹۵/۰۸/۳۰
comment
0
0
comment سلام شوشان عزیز
انصافا همین [...]که دعوتش کردن ببینید خودش و [...]چه پرونده هایی دارند!!!!
متاسفم واقعا ک6 چرا مردم ما اینقد ساده شدن
comment
صدرالدین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۰۵ - ۱۳۹۵/۰۸/۳۰
comment
0
0
comment آقای [...]!جای بسی تأسف ازاین همه [...]!
چه کسی بایدجلواحمدی نژادرادراستان بگیرد؟شماکه فعلاسرتون شلوغه,وقت ندارید,بذاریداحمدی نژادباخیال راحت وبااسکورت کامل بیادوهرجادلش می خوادسخنرانی کنه,وهرچه دلش خواست بگه,شماوآقای [...]هم به کارهای مهم چذابه برسید,فقط اگراصحاب این وری خواستندسخنرانی کنند,ولغوشد,فریادوفغان لطفاسرندهید!!!چراکه ازماست که برماست!
comment
شکرالله حسینی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۲۳ - ۱۳۹۵/۰۸/۳۰
comment
0
0
comment آقای شریعتی وآقای حسین زاده مبارک باشه!
تبریک عرض می کنم,به سلامتی,واقعابه داشتن شما افتخارمی کنیم,جزاکم الله خیرا
comment
داراب
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۳۳ - ۱۳۹۵/۰۸/۳۰
comment
0
0
comment بیچاره مردم بی دفاع ازشر[...]!!!
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۳۵ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۲
comment
0
0
comment سلام همانطور که سخنرانی مطهری در مشهد رو لغو کردن استاندار خوزستان هم باید جلوگیری میکرد از سخنرانی احمدی نژاد { [...]}
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار