شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۵۹۱۸۱
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۶

به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان ایذه، دکتر مازیار حسن زاده کیانی سرپرست شبکه بهداشت و درمان این شهرستان از راه اندازی مجتمع آموزش عالی سلامت در ایذه خبر داد.

 

حسن زاده بیان داشت: با توجه به عنایت وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در سفر چند ماه پیش، تلاش های  شبانه روزی مهندس هدایت اله خادمی نماینده مردم شهرستان های ایذه و باغملک در مجلس شورای اسلامی و پیگیریهای دکتر ایدنی رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز، مجوز تأسیس مجتمع آموزش سلامت در شهرستان ایذه صادر شد.

 

 وی تصریح کرد: شبکه بهداشت و درمان ایذه این برنامه را با جدیت دنبال و با برگزاری جلساتی منظم، کارگروهی را برای تسریع در روند اجرای پروژه تشکیل داد که خوشبختانه هفته پیش بازرسان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز برای دیدن زیرساختها و فضاهای فیزیکی پیشنهادی ما برای این مرکز به ایذه آمدند.

 

حسن زاده افزود: در این بازدید مکان پیشنهادی مورد بازدید و رضایت قرار گرفت، همچنین کارشناسان مذکور از بیمارستان شهدا و به دنبال آن از بخشهای درمانی ورفاهی بیمارستان نیز بازدید نمودند.

 

سرپرست شبکه بهداشت و درمان در پایان بیان داشت: امیدواریم با راه اندازی و تجهیز این مرکز آموزشی سالانه تعداد زیادی از جوانان شهرستان در رشته های پیراپزشکی آموزش دیده و به مردم شریف و محروم منطقه خدمت کنند.

نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار