شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۵۹۲۵۰
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۴
فرمانده ناجا امروز در راس هیاتی از اقدامات انجام شده در حوزه اربعین حسینی (ع) و نحوه خدمت‌رسانی به زائران اباعبدالله در مرز چذابه بازدید کرد.

به گزارش ایسنا، سردار حسین اشتري در حاشيه بازديد از پايانه مرزي چذابه در جمع خبرنگاران گفت: اميدواريم در کنار خدماتي که نيروي انتظامي استان خوزستان با همکاري مسئولان و مردم ارائه مي‌دهند، بتوانيم پذيراي شايسته‌اي براي بازگشت زائران از کربلاي معلي باشيم.

وي افزود: تا کنون حدود 350 هزار نفر از مرز شلمچه و چذابه وارد کشور شده‌اند و همچنان روند بازگشت زائران بدون مشکل در حال انجام است.

اشتري در ادامه به تمهيدات ويژه‌اي که براي بازگشت زائران تدارک ديده شده، اشاره کرد و گفت: کارکنان نيروي انتظامي از جمله ماموران گذرنامه و پليس راهور آماده خدمت‌رساني به زائران هستند. 

اين مقام ارشد انتظامي از زائران خواست؛ چنانچه در پايانه‌هاي مرزي و پارکينگ‌ها با ترافيک مواجه شدند، صبر پيشه کرده و هنگام خستگي از رانندگي پرهيز کنند.

فرمانده ناجا گفت: نيروي انتظامي از پنج ماه قبل اقدامات خود را براي خدمات‌رساني به زائران حسيني در سه مرز مهران، شلمچه و چذابه آغاز کرده است. 

وي در ادامه به اقدامات مناسب فرماندهان انتظامي خوزستان و ايلام در برقراري امنيت مرزها اشاره کرد و گفت: به لطف خدا، عنايت امام حسين(ع) و عشق و علاقه مأموران براي خدمت به زائران ،حدود 2 ميليون نفر از سه مرز کشور عبور کرده و يک سوم از اين افراد به کشور بازگشته اند.

اشتري در ادامه از پذيرايي مردم خوزستان و ايلام از زائران حسيني تقدير کرد و گفت: در مسيرهاي منتهي به مرزهاي شلمچه، چذابه و ايلام مردم با جان،مال و عشق از زائران حسيني پذيرايي مي‌کنند.

وی با بيان اين‌که بازگشت زائران به کشور آغاز شده و در هفته جاري نيز افزايش پيدا مي‌کند، اظهار کرد: براي تسهيل در روند تردد، زائران به توصيه‌هاي پليس و قوانين و مقررات راهنمايي و رانندگي توجه کنند.

فرمانده نيروي انتظامي در خاتمه به زائران توصيه کرد: حين بازگشت از سفر عتبات عاليات چند ساعتي را در موکب‌ها استراحت کنند، تا با آرامش و بدون حادثه به مقصد بازگردند.


برچسب ها: زائر حسینی
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار