اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۵۹۲۹۶
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۵ - ۲۱:۴۳
اقدام عجیب مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان/ اداره راه دهدز بعد از ده سال استقلال دوباره نمایندگی شد
با منفک شدن این اداره به دو اداره ی راهداری و شهرسازی ، راهداری دهدز نیز عقبگردی ده ساله داشته است..
شوشان/ فرشاد داودی : در سال 85 اداره راه و شهرسازی دهدز که با توجه به موقعیت جغرافیایی و سوق الجیشی این منطقه از اهمییت ویژه ای برخوردار بود از اداره ی راه و شهرسازی ایذه تفکیک و به اداره ای مستقل تبدیل شد.

این اداره در سال های اخیر خدمات زیادی را هم به مردم منطقه و شهرستان و هم به مردم استان ارائه نمود و عملکرد مدیران این مجموعه در سالهای اخیر بی سابقه بوده است .

شنیده ها حاکی از آن است که چند روزی ست با منفک شدن این اداره به دو اداره ی راهداری و شهرسازی ، راهداری دهدز نیز عقبگردی ده ساله داشته و مجددا به نمایندگی تنزل و زیر نظر مدیریت ایذه فعالییت می کند .

حال چند سئوال مطرح است که بانیان این اقدام در مرکز استان باید پاسخ دهند:

1_ ایا منطقه ی دهدز با پنجاه و پنج کیلومتر راه اصلی و چهارصد و پنجاه کیلومتر راه روستایی و حدود یکصد و شصت کیلومتر جاده ی برفگیر که همه ی این راه ها نیز صعب العبور می باشند می تواند با یک نیم اداره ی بله قربان گو که هیچ اختیاری از خودش ندارد به حیات خدماتی خود ادامه دهد و مردم را راضی نگه دارد؟

2_ آیا این مدیران اهوازنشین سری به منطقه ی کوهستانی دهدز زدند و آیا می دانند فاصله ی این منطقه با مرکز شهرستان و مرکز استان چقدر است؟

3_ آیا این مدیران میدانند که کوهستانی ترین و بی کیفییت ترین جاده های استان و حتی در کشور در این بخش قرار دارند و همین امر نیز باعث شد تا به آن جاده ی مرگ بگویند؟

4_ ایا مدیران میدانند دهدز پیرترین بخش ایران است که همین بی مهری ها باعث این همه درجازدگی و عقب گرد تا به امروز بوده است؟

و موارد متعدد دیگر که انتظار میرود جناب مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان در استان ضمن بازنگری در این مورد بخش دهدز را به لحاظ اهمیتی که جاده های آن به لحاظ ترانزیتی و ترافیکی دارند و همچنین به عنوان پیشانی استان خوزستان در مسیر پرتردد خوزستان اصفهان ، در اولویت برنامه های خود قرار دهد تا بتوان ضمن کیفی تر کردن راه های منطقه و افزایش خدمات راهداری نسبت به کاهش خسارات و تلفاتی که هر روزه مسافران و خودروها را تهدید می کند اقدام نمود.

ضمن اینکه مردم منطقه ی دهدز از دولت محترم و نماینده خود در مجلس نیز انتظار حمایت و هدایت در مسیر رو به جلو را دارند نه برگشت به گذشته آنهم گذشته ای دور.

comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۴
comment
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۳۷ - ۱۳۹۵/۰۸/۳۰
comment
0
0
comment از طرف جمعی از پرسنل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان خوزستان از استاندار و رئیس سازمان راهداری کشور اقای کشاورزیان میخواهیم یک سری به محیط اداره کل بزنند و ببینن این [...]حمل و نقل داره چه به روز پرسنل شایسته و پاک می اورد کسی نیست به داد ما برسد . تا کی باید شاهد تبعیض باشیم . لطفا منتشر شود اگر مسلمان هستی و دلسوز نظام شاید کسی در این استان صدای ما رو بشنود . با تشکر
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۰۲ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۱
comment
0
0
comment بسم الله الرحمن الرحیم

در حالی که مردم شریف ایران و به ویژه مردم خوزستان در حال برگزاری مراسم اربعین حسینی و استقبال از زائران سالار شهیدان و اسوه آزادگان هستند، شاهد تلاش یک طیف خاص سیاسی برای بهره برداری از اعتقادات و احساس مردم پاک هستیم.


در این بین تصاویر رییس جمهور سابق و دعوت به سخنرانی ایشان در برخی نقاط شهرستان کارون به چشم می‌آید، گرچه حق اظهار نظر را برای هر شهروند محترم دانسته و بر آن تاکید می‌کنیم اما آنچه مورد اعتراض است اعمال رفتارهای فراتر از قانون و برپایی میتینگ‌های سیاسی بدون مجوز و همزمان بهره‌برداری سیاسی از اجتماع مردم ولایت مدار کوت عبدالله در اربعین حسینی و مصادره آن به نفع یک جریان سیاسی خاص است.

از طرفی دیگر این امر، دوگانگی در برخورد مسئولان استان و شهرستان در برگزاری برنامه های طیف های سیاسی مختلف را نمایان می سازد.درحالی که فراهم کردن شرایط برابر برای اظهار نظر افراد از حقوق طبیعی شهروندان است و تحت هیچ شرایطی نباید این اصل پایمال شود و این سوال مطرح می شود که چگونه تصاویر تبلیغاتی بسیار در سطح شهرستان و آن هم بدون مجوز نصب می شود اما در مقابل برای برگزاری یک برنامه ساده، سخت گیری ها و مخالفت های بسیاری انجام می شود؟

با وجود نصب تصاویر رییس جمهور پیشین، یادآوری این نکته ضروری است که در زمانی که مردم خوزستان و شهرستان کارون به دلیل عملکرد نادرست اقتصادی در شرایط معیشتی سخت قرار داشته، بزرگ ترین اختلاس تاریخ در کشور و جهان و در آن دوران هشت ساله رخ داده است و این مساله هیچ گاه از یاد مردم خوزستان و شهرستان کارون نخواهد رفت.

مردم خوزستان و شهرستان کارون هنوز تبعات تصمیمات نابه خرد آن دولت را احساس می‌کنند، تصمیماتی همچون افتتاح سدگتوند و ورود هزاران تن نمک به رودخانه کارون و خشک کردن تالاب هورالعظیم برای استخراج نفت و بروز پدیده گردوخاک که گواه بر قربانی شدن مردم خوزستان برای پیشبرد یک مدیریت ناصحیح و دسترسی به اهداف انتخاباتی و جناحی است.

فراموش نمی شود که جدا کردن منطقه کوت عبدالله از شهرستان اهواز و تبدیل آن به یک شهرستان در زمان دولت آقای احمدی نژاد بوده که علی رغم مخالفت مردم ونخبگان و به صورت لحظه‌ای صورت گرفت، تصمیم شتاب زده‌ای که تاکنون آثار منفی آن گریبان‌گیر مسئولان و شهروندان است.

بنابراین نصب تصاویر رییس جمهور سابق کشور و آن هم بدون مجوز، یک تجاوز به قانون و حقوق طبیعی شهروندان است.


همچنین تاکید می‌شود که مصادره مراسم اربعین حسینی مردم شهرستان کارون به سود یک طیف سیاسی خاص به هیچ وجه قابل قبول نیست.

از سوی دیگر،در این روزها که شاهد تخریب دولت تدبیر و امید از جانب برخی جریانات و با اهداف سیاسی و انتخاباتی هستیم،انتظار می‌رفت که فرماندار محترم به عنوان نماینده عالی دولت،ضمن عمل به وظایف قانونی خود به مقابله با این گونه هرج و مرج‌ها و بی‌قانونی‌ها اقدام کند.

شایسته است وزارت محترم کشور و استانداری خوزستان در جهت پاسداشت حقوق شهروندان شهرستان کارون و جلوگیری از رفتارهای خارج از قانون اقدام نمایند.

اصلاح طلبان شهرستان کارون
یکم آذر‌ماه ۱۳۹۵
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۰۷ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۲
comment
0
0
comment جناب اقای شریعتی استاندار محترم یک بررسی بکنید و ببینید این اقای [...]به چه روز پرسنل خدوم و متعهد اورده و همه انها رو جابجا کرده و یک افراد وابسته به [...]خود را در راس کار اورده و بجز خرابی برای حمل و نقل چیزی به بار نیاورده است .
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۱۹ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۲
comment
0
0
comment از طرف جمعی از پرسنل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای از اقایان شریعتی استاندار محترم و کشاورزیان ریاست سازمان حمل و نقل و راهداری کشور خواستار جابجایی [...] [...] [...]هستیم . به داد ما برسید یک نماینده نامحسوس به اداره کل بفرستید ببینید این اقا چه به روز پرسنل آورده است فقط به [...]خود بها میدهد و دیگر [...]ها جایی در پست های سازمانی ندارند . لطفا از انجمن های صنفی شرکتها حمل و نقل کالا و مسافر و انجمن های صنفی رانندگان بخش کالا و مسافر هم سوال شود ببینید چه به سر حمل و نقل استان آورده است . . با تشکر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار