اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۵۹۳۴۱
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۳
هفته سوم مسابقات لیگ برتر شطرنج باشگاه‌های کشور با ثبت سه شکست و یک پیروزی برای نماینده خوزستان همراه بود.
 
به گزارش شوشان ، دورهای دوازدهم تا پانزدهم این مسابقات از 25 تا  29 آبان‎ماه با شرکت 11 تیم به میزبانی تهران برگزار شد.
 
تیم مدرسه شطرنج پاییز اهواز در این هفته کار خود را در دور دوازدهم ابتدا با پیروزی آغاز کرد و با نتیجه 3 بر 2 برابر دریابرج شیراز به برتری رسید.
 
نماینده استان سپس در دور سیزدهم در مقابل تایدواتر بندرعباس قرار گرفت که در پایان با حساب 3.5 بر 1.5 متحمل شکست شد.
 
تیم مدرسه شطرنج پاییز اهواز در دورهای چهاردهم و پانزدهم نیز به ترتیب با نتایج 4 بر یک و 3.5 بر 1.5 برابر تیم‎های شرکت مهاب تهران و بانک سرمایه تهران مغلوب شد تا در پایان این هفته از پیکارها با کسب 20.5 امتیاز در رده نهم جدول رده‎بندی قرار بگیرد.
 
در پایان هفته سوم تیم سایپا با کسب 61 امتیاز جایگاهش در صدر جدول را تداوم بخشید، ذوب‌آهن با کسب 54 امتیاز در رده دوم قرار گرفت و دامون‎ساخت شمال مازندران با 43.5 امتیاز به رده سوم صعود کرد.
 
راه و شهرسازی لرستان با 42 امتیاز، دنیای فلز رشت با 41 امتیاز، بانک سرمایه با 39 امتیاز، شرکت مهاب قدس با 35 امتیاز، نخ و رنگ همدان با 24.5 امتیاز، مدرسه شطرنج پاییز اهواز با 20.5 امتیاز، تاید واتر هرمزگان با 19.5 امتیاز و دریا برج شیراز با 19.5 امتیاز به ترتیب در رده‌های چهارم تا یازدهم جدول قرار گرفتند.
 
گفتنی است در این هفته از پیکارهای لیگ برتر شطرنج کشور، مهدی مومن‌زاده از تیم پاییز اهواز با کسب ۴ برد از ۴ مسابقه، بهترین عملکرد را در حضور تمامی استادبزرگان حاضر در لیگ ارائه داد.
 
هفته چهارم و پایانی لیگ برتر شطرنج نیز 19 تا 22 بهمن‌ماه به میزبانی اهواز برگزار می‎شود.

برچسب ها: شطرنج ، اهواز
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار