اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۵۹۳۷۱
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۲
مدیر پایانه راه‌آهن خرمشهر گفت: ۴رام قطار خرمشهر به تهران که از روز جمعه درراه آهن خرمشهر به‌صورت آماده‌باش مستقر شدند از امروز یک‌به‌یک برای جابه‌جایی زائران اربعین حسینی وارد مدار می‌شوند.

غلامحسین فارسیان در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در خرمشهر اظهار داشت: 4رام قطار خرمشهر به تهران که از روز جمعه در راه آهن خرمشهر به‌صورت آماده‌باش مستقر شدند از امروز یک‌ به‌ یک برای جابه‌جایی زائران اربعین حسینی وارد مدار می‌شوند.

وی افزود: ظرفیت این قطارها هنوز تکمیل‌نشده است و زائران اربعین حسینی می‌توانند با مراجعه به پایانه راه‌آهن خرمشهر یا دفاتر فروش سراسر کشور نسبت به تهیه بلیط اقدام کنند.

مدیر پایانه راه‌آهن خرمشهر عنوان کرد: ریل باس مستقر در مسیر خرمشهر به شلمچه نیز تا بازگشت کامل زائران اربعین حسینی که تا 5آذرماه پیش‌بینی‌شده است به فعالیت خود ادامه می‌دهد، فعالیت این ریل باس به‌صورت رایگان بوده و زائران را برای خروج از کشور به نقطه صفر مرزی منتقل و زائران بازگشته را نیز به محل پارکینگ خودروها منتقل می‌کند.

وی گفت: با اوج گرفتن بازگشت‌ها و همچنین برقرار بودن خروج از کشور استقبال زائران از ریل باس افزایش پیدا کرد به‌طوری‌که این ریل باس در مسیر رفت‌وبرگشت حامل زائران است.

فارسیان در پایان افزود: بیش از 71هزار نفر از خدمات رایگان این ریل باس بهره‌مند شدند.

برچسب ها: راه‌آهن خرمشهر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار