شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۵۹۴۱۰
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۹
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی هندیجان:
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان هندیجان گفت: به مناسبت هفته کتاب نمایشگاه کتاب در سالن اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی هندیجان افتتاح شد.

محمدمهدی صادقی : حسین پور دوست علی در گفت‌وگو با خبرنگار شوشان در بندر هندیجان، اظهار داشت: به مناسبت هفته کتاب از ۲۴ آبان لغایت ۸ آذرماه نمایشگاه کتاب جهت بازدید علاقه‌مندان به کتاب و کتاب‌خوانی دایر شده است.

وی افزود: این نمایشگاه دارای ۳۰۰۰ عنوان کتاب در زمینه‌های تاریخی، دینی، فرهنگی، شعر، پژوهشی و لوح‌های فشرده برنامه‌های رایانه‌ای به مدت یک هفته دایر است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی هندیجان بیان کرد: در سطح شهرستان هندیجان ۳ کتابخانه وجود دارد. ۲ کتابخانه در هندیجان جنوبی و شمالی و سومین کتابخانه در بخش چم خلف واقع‌شده است.

وی گفت: بافرهنگ‌ترین و باسوادترین مردم، کتاب خانان هستند که تمام عمر خود را با کتاب و کتاب‌خوانی می‌گذرانند؛ زیرا کتاب یار سودمند و بی‌زیان است.

پور دوست علی عنوان کرد: متأسفانه سطح کتاب‌خوانی در هندیجان بسیار پایین است، فرهنگ کتابخانه‌ای را باید در سطح جامعه بخصوص برای جوانان و نوجوانان ترویج دهیم که علاوه بر بالا بردن سرانه مطالعه در ایران، اطلاعات و سواد آن‌ها نیز افزایش یابد.

وی افزود: انس گرفتن با کتاب برکات بسیار فراوانی برای خواننده آن دارد، لذا جوانان برای آنکه بتوانند در طول زندگی خود موفق شوند وزندگی راحتی داشته باشند باید بافرهنگ مطالعه کتاب‌های مفید مأنوس باشند.

انتهای پیام/

نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار