اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۵۹۴۲۵
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۸
 - 30 هزار پرس غذای گرم در ایام اربعین حسینی از سوی موکب ثارالله دشت بزرگ از توابع بخش عقیلی شهرستان گتوند مستقر در مسیر کربلای معلا بین زائران توزیع شد.

مسئول روابط عمومی موکب ثارالله دشت بزرگ گتوند روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: این موکب با کد 132 درعمود 235 بین شهر نجف و کربلا در کشور عراق برپا شده و در این ایام اقدام به خدمت رسانی و توزیع غذای گرم و صبحانه بین زائران اربعین حسینی نمود.

ابراهیم تقیان دشت بزرگ به فعالیت این موکب در این مدت اشاره کرد و افزود:توزیع 300کیلو خرما و نیز توزیع شربت ، کیک و آب معدنی بین زائران اربعین حسینی از دیگر خدمات ارائه شده در این موکب بوده است.

وی با بیان اینکه این موکب برای دومین سال متوالی در کشور عراق برپا شده اظهار کرد: 30 نفر از خیران روستای دشت بزرگ و بخش عقیلی کار خدمت رسانی به زائران را در این موکب بر عهده داشتند.

مسئول روابط عمومی موکب ثارالله دشت بزرگ گتوند ارزش مالی اجناس اهدایی از سوی خیران را 350 میلیون ریال عنوان کرد وافزود: این نذورات بوسیله یکدستگاه کامیون از طریق مرز مهران در استان ایلام به کشور عراق منتقل شدند.

تقیان دشت بزرگ در پایان گفت: سینه زنی ،مرثیه خوانی و برپایی نماز جماعت به امامت روحانی اعزامی ازایران از جمله برنامه های فرهنگی در این ایام بود.

به گزارش ایرنا در گذرگاه مرزی چذابه نیز جمعی از خیران شهرستان گتوند با برپایی موکب به زائران اربعین حسینی خدمت رسانی می کنند.

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار