شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۵۹۴۴۵
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۰
فرمانده قرارگاه اربعین نیروی انتظامی گفت: تاکنون نزدیک به ۷۰ درصد از زائران حسینی به میهن اسلامی برگشته اند، فقط همین امروز بیش از ۱۳۰ هزار بازگشت به کشور داشتیم.

به گزارش مهر، سردار محسن فتحی زاده ظهر امروز دوشنبه در حاشیه بازدید از مرز چذابه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: فرآیند بازگشت زائران حسینی چند روزی است که شروع شده و تا فردا به اوج خود می رسد. برابر تمهیداتی که پیش بینی شده تاکنون هیچ مشکلی در فرآیند بازگشت نداشتیم.

وی خبر داد: تاکنون نزدیک به ۷۰ درصد از زائران حسینی به میهن اسلامی برگشته اند. فقط همین امروز بیش از ۱۳۰ هزار بازگشت به کشور داشتیم.

فرمانده قرارگاه اربعین نیروی انتظامی با اشاره به اینکه به نظر می رسد امشب و فردا شب حجم اصلی زائران به میهن برمی گردند، بیان کرد: بخشی از زائران با وسایل نقلیه عمومی و برخی نیز با خودروهای شخصی آمده بودند.

سردار فتحی زاده عنوان کرد: برای خدمات رسانی به زائران حسینی دستگاه های مختلف هماهنگی های لازم را انجام دادند که کمترین مشکلات در این زمینه بروز کند.

وی با اشاره به بازدید از شلمچه و چذابه گفت: در مهران که مستقر بودم، مستقیما این مرز را زیرنظر داشتم. همچنین مرز شلمچه را نیز از طریق سیستم های تصویری، ولی امروز هم بعد از چذابه برای بازدید از نزدیک به شلمچه می روم.

فرمانده قرارگاه اربعین نیروی انتظامی یادآور شد: خوشبختانه اتوبوس های بسیاری فراهم شده و زائران به محض خروج از پایانه مرزی به راحتی و با کمترین وقفه ای به اتوبوس های بین شهری دسترسی پیدا می کردند.

فتحی زاده ادامه داد: صبح که مسیرها را از طریق مانیتورینگ رصد می کردم روند خروج خوردوها از شهرها پشت سرهم پرحجم اما روان انجام می شد.

وی ابراز امیدواری کرد تردد و بازگشت زائران حسینی با کمترین مشکل انجام و همگی صحیح و سالم به کشور برگردند.

برچسب ها: سردار فتحی زاده
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار