شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۵۹۵۵۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۳
رییس روابط عمومی آموزش و پرورش خوزستان خبر داد:
این کارگاه برای اولین بار با مشارکت برون سازمانی و همکاری روابط عمومی شهرداری، آبفای اهواز و دانشکده خبر اهواز به مدت یک روز برگزار می شود


شوشان: رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش خوزستان از برگزاری کارگاه آموزشی گرافیک خبری در اهواز کارشناسان روابط عمومی و دانشجویان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی آموزش و پرروش خوزستان، سعید رضوانی با اشاره به رایگان بودن این کارگاه و امکان شرکت علاقمندان افزود: علاوه بر دانشجویان رشته روابط عمومی و کارشناسان روابط عمومی، خبرنگاران علاقمند به این مهارت و هنر هم می توانند در کارگاه اینفوگرافیک( گرافیک خبری اطلاع رسان) که هفته دوم آذرماه برگزار می شود، شرکت کنند.

وی افزود: این کارگاه برای اولین بار با مشارکت برون سازمانی و همکاری روابط عمومی شهرداری، آبفای اهواز و دانشکده خبر اهواز به مدت یک روز برگزار می شود و مدرس آن ، مریم سلیمی نویسنده کتاب گرافیک اطلاع رسان است.

رضوانی با تاکید بر ضرورت یادگیری شیوه های جدید اطلاع رسانی در روابط عمومی ها توضیح داد: با توجه به تغییر و تحول رویکرد اطلاع رسانی ، یکی از شیوه های نوین اطلاع رسانی در عصر جدید استفاده از گرافیک خبری اطلاع رسان است.در همین راستا تلاش می کنیم کارشناسان با این مهارت آشنا شوندو آموزش های لازم برای تولید و انتشار خبرها به صورت اینفوگرافیک را فراگیرند تا ضمن تاثیرگذاری بیشتر  بر مخاطبان باعث تسهیل و تقویت ارتباط بین سازمان و شهروندان شوند.

لازم به ذکر است، اینفوگرافیک ‌ها یا گرافیک‌های اطلاع رسان، نمایشگران تصویری اطلاعات و داده‌ها هستند. این تصاویر در جاهایی که نیاز به توضیح ساده و یا سریع داده‌ها وجود دارد، استفاده می‌شوند.



comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
comment
comment
همشهرى
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۳۷ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۴
comment
0
0
comment اداره كل اموزش و برؤوس در وظايف ذاتي خود لنگ ميزند اين موضوع چه ربطي به ا پ دارد
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار