اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۵۹۵۹۹
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۵ - ۱۹:۵۴
 آیت الله ابوالحسن حسن زاده امام جمعه موقت اهواز گفت : آبرسانی به زائران اربعین حسینی(ع) به نسبت سال های گذشته رضایتمندی مواکب، زائرین و مسوولین را در پی داشت.

وی روز سه شنبه در آیین تقدیر از آبداران صنعت آب سراسر کشور در مرز چذابه گفت : خدمت رسانی به زائران اربعین حسینی(ع) قطعا نسبت به سال قبل با کیفیت تر بوده است.

آیت الله حسن زاده با بیان اینکه آبرسانی به زائران به نحو مطلوب انجام شد گفت : در جلسات ستاد اربعین که گزارشات بطور واقعی ارایه می شود، آبرسانی به زوار نمره قبولی دریافت کرد که از این بابت باید از زحمات مجموعه صنعت آب و بویژه آبفار خوزستان تقدیر به عمل آورد.

وی ادامه داد: زیر ساخت های مرز چذابه و خدمت رسانی به زائران در میان مسئولین و ناظران نیز نمره قبولی گرفت و با شرایط مطلوبی که بوجود آورده شد سال های آتی میزان تردد از مرزهای شلمچه و چذابه دوچندان خواهد شد.

**سال موفق آبرسانی به زائران اربعین

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان خوزستان با بیان اینکه سال موفقی در آبرسانی به زائران سپری شد، گفت: موفقیتی که حاصل شد بدون شک مرهون زحمات و تلاش های شبانه روزی آبداران آبفار خوزستان و آبداران اعزامی از سایر استان های کشور است.

درویشعلی کریمی ادامه داد: سال قبل آیین افتتاح از پروژه آبرسانی به 18 روستای مسیر شلمچه و پایانه مسافربری برگزار شد، که با بهره برداری از این پروژه دغدغه ای برای تامین آب شرب زائران در آن منطقه در سالجاری وجود نداشت.

مسئول ستاد خدمت رسانی به زائرین در صنعت آب خوزستان با بیان اینکه 35 تانکر سیار تامین آب شرب و شست و شو در مرز چذابه آماده آبرسانی به کلیه مواکب و زائران بود گفت: با وجود تانکرهای سیار مواکب و زائران هیچ دغدغه ای برای تامین آب مورد نیاز خود نداشتند.

کریمی اظهار کرد:مجموعه خدمت رسان در 2 مرز شلمچه و چذابه توانستند با تلاش بی وقفه و مسئولانه رضایتمندی زائرین، مواکب و مسوولان را جلب نمایند.

**تامین آب شرب موکب داران از شهرستان شوش

معاونت بهره برداری شرکت آب و فاضلاب روستایی استان خوزستان با بیان اینکه بهره گیری از تجارب سال گذشته سبب شد تا سال موفقی در آبرسانی به زائران سپری شود، گفت: تلاش بی وقفه و شبانه روزی برای آبرسانی صورت گرفت که نتیجه آن رضایتمندی زائران و مواکب بود.

علیداد کیانی ادامه داد: آب شرب مصرفی زائران از شهرستان شوش و آب شست و شو نیز از آب شرب شهرستان بستان تامین می شد. وی گفت: در واقع بنا به برنامه ریزی و تصمیم گیری های گرفته شده مقرر شد آب مصارف غیر شرب مواکب و زائران نیز آب سالم و بهداشتی باشد.

دبیر ستاد خدمت رسانی به زائران در صنعت آب استان خوزستان با بیان اینکه حفظ سلامت و امنیت زائران جزء اولویت های کاری مجموعه خدمت رسان بوده است، بیان کرد: کلیه شاخص های بهداشتی با حضور کارشناسان بهداشت و آبفار خوزستان رعایت شد که در مجموع طی این مدت بیش از 180 مورد نمونه گیری و کلرزنی انجام شد.

گفتنی است این مراسم در مرز چذابه و با حضور امام جمعه موقت اهواز، معاون سیاسی اجتماعی استانداری خوزستان، فرماندار شهرستان هویزه و مسوولان آبفار خوزستان برگزار شد.

مرز چذابه از گذرگاه عبور زائرین اربعین حسینی است که در 110کیلومتری شهر اهواز قراردارد .

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار