در شرایط کنونی شهرداری شرافت در محلی استیجاری در حال فعالیت است ولی در اسرع وقت و در هفته آینده فضایی در خورشان تشکیل کتابخانه عمومی با هزینه‌های شهرداری شرافت اجاره خواهیم کرد "> فقر فضای کتابخانه‌ای
شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۵۹۶۲
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۴:۲۶

در شرایط کنونی شهرداری شرافت در محلی استیجاری در حال فعالیت است ولی در اسرع وقت و در هفته آینده فضایی در خورشان تشکیل کتابخانه عمومی با هزینه‌های شهرداری شرافت اجاره خواهیم کرد

شوشان : شهردار شرافت گفت: با وجود اینکه شهر تازه تاسیس شرافت از جمعیت 25 هزار نفری برخوردار است اما از لحاظ فضای کتابخانه‌ای دارای کمبود جدی است.

به گزارش شوشان به نقل از فارس، جهانبخش خدادادی در جلسه نهاد امور کتابخانه‌های عمومی شهرستان شوشتر که با حضور مدیر کل امور کتابخانه‌های عمومی خوزستان برگزار شد، اظهار داشت: تامین فضا برای احداث کتابخانه در شهر تازه تاسیس شرافت را برعهده گرفته‌ایم و در این باره در اسرع وقت اقدام خواهیم کرد.

وی با اشاره به اینکه فضای خالی در این باره در اختیار نداریم، تاکید کرد: در شرایط کنونی شهرداری شرافت در محلی استیجاری در حال فعالیت است ولی در اسرع وقت و در هفته آینده فضایی در خورشان تشکیل کتابخانه عمومی با هزینه‌های شهرداری شرافت اجاره خواهیم کرد.

وی با اشاره به اینکه باید کوشید تا مشکلات در این حوزه کاهش یابد، خاطرنشان کرد: مشکلات در حوزه کتاب و کتابخوانی در شهر شرافت بسیار زیاد و حتی یک فضا برای مطالعه و قرائت خانه در این شهر تازه تاسیس وجود ندارد.

جمعیت 25 هزار نفری و فقر فضای کتابخانه‌ای

شهردار شرافت اظهار داشت: در شهر تازه تاسیس شرافت به شدت با مشکل تامین فضای مطالعه و کتابخانه مواجه هستیم و به این دلیل شهرداری در این بخش وارد عمل شده است.

خدادادی با اشاره به اینکه برطرف کردن مشکلات نیازمند همدلی مسئولان است، افزود: مسئولان شهرستان شوشتر در حوزه کتاب و کتابخوانی باید تلاش زیادی انجام دهند و شهرداری شرافت آمادگی کامل برای همکاری با دیگر نهادهای مرتبط در این زمینه دارد.

وی خاطرنشان کرد: برای اجاره فضاهایی اقدام کرده‌ایم ولی به دلیل اینکه الزام انعقاد قرارداد 10 یا 30 ساله برای فضای کتابخانه وجود دارد مردم برای این کار رغبتی ندارند.

خدادادی افزود: در راستای اجرای قانون و مقررات کمی منعطف‌تر عمل کنیم تا بتوانیم نخستین فضای کتابخانه ای شهر شرافت را راه‌اندازی کنیم.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار