معاون اداره‌كل هواشناسي خوزستان گفت: پیرو اطلاعیه به شماره 81، همچنان‌ که انتظار داشتیم بارش‌های خفیف و پراکنده، مناطق وسیعی از استان را در برگرفته است که این روند تا عصر فردا (يك‌شنبه، 8 بهمن‌ماه) ادامه خواهد داشت. "> احتمال آبگرفتگی معابر خوزستان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۵۹۷۶
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۳۹۱ - ۰۶:۳۹

معاون اداره‌كل هواشناسي خوزستان گفت: پیرو اطلاعیه به شماره 81، همچنان‌ که انتظار داشتیم بارش‌های خفیف و پراکنده، مناطق وسیعی از استان را در برگرفته است که این روند تا عصر فردا (يك‌شنبه، 8 بهمن‌ماه) ادامه خواهد داشت.

به گزارش شوشان به نقل از ایسنا، علي‌رضا غلام‌پور ضمن اعلام صدور اطلاعيه شماره 82 هواشناسي خوزستان، اظهاركرد: بررسی نقشه‌های پیش‌یابی عددی اداره‌کل هواشناسي نشان‌دهنده شکل‌گیری یک سامانه باران‌زای دیگر است که از عصر روز دوشنبه (9 بهمن‌ماه) تا اوایل روز چهارشنبه (11 بهمن‌ماه) استان خوزستان را تحت تاثیر قرار داده و موجب بارش باران و رعد و برق خواهد شد.

وي ادامه ‌داد: میزان بارش اين سامانه مطلوب پیش‌بینی شده است و احتمال آب‌گرفتگی در سطح معابر وجود دارد.

غلام‌پور اظهار كرد: بر همين اساس در 24 ساعت آينده آسمان مناطق شمالی استان و ارتفاعات نیمه شمالی خوزستان، نیمه‌ابری تا ابری بعضا همراه با بارش‌های پراکنده و گاهی توام با وزش باد قابل‌ملاحظه خواهد بود.

وي عنوان كرد: مناطق مرکزی و غربی نيز نیمه ابری تا ابری گاهی توام با بارش خفیف و در بعضی ساعات با وزش باد، مناطق ارتفاعات نیمه شرقی و جنوب شرقی نیمه‌ابری تا ابری بعضا همراه با بارندگی، احتمال رعد و برق، گاهی توام با وزش باد قابل‌ملاحظه خواهد بود.

معاون اداره‌كل هواشناسي خوزستان گفت: همچنين مناطق ساحلی و جنوبی، نیمه‌ابری تا ابری با احتمال بارش خفیف و وزش باد قابل‌ملاحظه پيش‌بيني مي‌شود.

وي افزود:‌در شبانه‌روز گذشته آغاجاری و هندیجان با 26 و بهبهان با 9 درجه سانتی‌گراد به ترتیب گرم‌ترین و خنک‌ترین نقاط استان گزارش شده‌اند. امروز حداکثر دمای اهواز به 20 درجه و حداقل به 17 درجه سانتی‌گراد خواهد رسید.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار